Dressuurinstructie Utrecht/Gelderland

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

diemth

Dressuurinstructie Utrecht/Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-16 20:01

Hoi allemaal,

ik ben enkele maanden geleden samen met mijn paard verhuisd naar het midden van het land en moest daarom afscheid nemen van mijn toenmalige instructrice. Aangezien ik graag weer stappen vooruit wil maken in de training (en het leuk zou vinden op volgend jaar weer wedstrijden te gaan rijden), ben ik op zoek naar goede dressuurinstructie die ons verder zou kunnen brengen.

Ik heb 'vroeger' met eerdere paarden wedstrijden gereden (ong. 10 jaar geleden voor het laatst gestart) en reed toen ZZ-licht bij de paarden. Mijn paard en ik zijn nu op L/M-niveau. Mochten jullie een goede dressuurinstructeur kunnen adviseren die veel aandacht besteed aan een goede basis, hoor ik het graag. Zoals de titel al zegt, zoek ik iemand niet te ver van de grens van de provincies Gelderland en Utrecht.

Alvast bedankt!

Sim

Re: Dressuurinstructie Utrecht/Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 20:18

Mariette Janssen van stal rhijnauwen is aanrader. Zit hier ook op bokt en is jurylid.

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 13:05

Als je bij haar op locatie in Nijkerkerveen kan lessen zou ik je Simone Witteveen aanraddn!
Ze heeft ook een website waar je even op kan kijken. Ik heb in 2 jaar tijd al zo veel van haar geleerd!

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 09:39

_yvonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:15

diemth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-16 20:05

Heel erg bedankt voor jullie suggesties. Kon er nog niet op reageren, aangezien ik heel druk was de laatste dagen, maar ik ga er snel naar kijken!

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 21:26