Spulletjes geven aan opvangtehuis/instelling voor paarden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Spulletjes geven aan opvangtehuis/instelling voor paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 19:21

Als het hier verkeerd staat, mijn excuses en willen jullie het dan verplaatsen, moderators?

Ik heb nu 2x tevergeefs mijn spulletjes van MiniMe (mijn overleden geliefde shetlandwijffie) te koop gezet en krijg daar eigenlijk zo weinig reacties op, dat ik er over zit te denken om de hele bubs weg te geven aan een opvangtehuis of andere liefdadige instelling voor paarden hier in Nederland.

Maar dus werkelijk waar geen idee welke instelling er nu echt goed is en of er ook een instelling is die er iets aan heeft?

Het betreft een stel halsters, dekjes, regendekens, bitje, tuig, beugels, riemen, singel. In mijn ogen toch niet verkeerd om te kunnen gebruiken of te kunnen verkopen voor de shetlanders die het nodig hebben?

Dus ik hoor graag van jullie of jullie iets weten die hier wat aan zou hebben, er blij mee zouden zijn en of ik dan een link kan krijgen van die betreffende instelling?

Linnie050

Re: Spulletjes geven aan opvangtehuis/instelling voor paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 20:25

Je hebt de paarden kamp in Soest.
Het is een paarden rusthuis.

Misschien kan Brooks hospitaal iets gebruiken?
Geen idee of zij spullen aannemen.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 21:41

Mijn spullen gaan naar Animal in need, Nederlandse eigenaar van een asiel in Spanje, zijn vrouw vangt paarden op. Is dacht ik horses in need. Transport wordt geregeld door animal in need.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 23:49

Brooks neemt geen spullen aan. Willen alleen geld. Helaas!

De paardenkamp heeft weer niets aan bitjes etc maar wel aan dekens en halsters lijkt me.

Wat een mooi gebaar Claudia!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 06:20

Thanks IMJ, maar zo mooi is het gebaar niet eens hoor, krijg de kriebels van het te koop zetten, wil die moeite er ook niet in steken en vind het afdingen al helemaal vreselijk. Dus heb eigenlijk liever dat een instantie er dan nog wat aan heeft.

vind het eigenlijk nog het meest zonde van het tuigje, want dat lijkt mij toch nog wel iets waard, voor mijn part verkoopt zo een tehuis dat dan, dat ze toch weer een paar tientjes hebben.