Tips gezocht! Stalling omg. Soest, Hilversum, Amersfoort

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 01:43

Bellatrix schreef:
Paarden kunnen niet in de wei bij de Treekhoeve. Als je zelf niet komt blijft je paard op stal. De manege is luxe voor de ruiter, niet voor het paard.


Zoals ik al zei wist ik dat niet haha. Rijd er pas sinds mei of juni en ga vanaf januari ook weer stoppen.

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Tips gezocht! Stalling omg. Soest, Hilversum, Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 06:44

T blijft onbegrijpelijk dat stallen als de treekhoeve kunnen blijven bestaan! Geen weidegang/ weinig paddocks en als je zelf niet komt blijft je paard binnen!

Eilatan
Berichten: 7198
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Tips gezocht! Stalling omg. Soest, Hilversum, Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 07:22

Bij Ria op Beau Dandys (zelfde locatie als wereldpaarden) voldoet wel aan je eisen.
Twee binnenbakken, overdekt longeren solarium en alle luxe. Bos om de hoek, altijd lekker hele dag buiten, zomers op de wei. Ik vind het een geweldige stal.

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 07:50

Toydoll schreef:
Bij Ria op Beau Dandys (zelfde locatie als wereldpaarden) voldoet wel aan je eisen.
Twee binnenbakken, overdekt longeren solarium en alle luxe. Bos om de hoek, altijd lekker hele dag buiten, zomers op de wei. Ik vind het een geweldige stal.


Ik ken de stal goed! Wat ik me wel afvraag: ik krijg zeer veel aanvragen voor stalling van die stal! ( heb zelf een stal in die omgeving )
Schijnbaar een hoop verloop daar..Heel veel klagende mensen! Geen aanval hoor maar wel opvallend!

Eilatan
Berichten: 7198
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 08:20

Het is een grote stal met heel veel paarden dus dan is er ook veel verloop. Ook is de locatie erg duur (ongeacht bij welke pensionhouder je staat, ligt aan de terrein eigenaar)

Je ziet wel eens mensen vertrekken, maar stom genoeg komen ze vaak ook weer terug :j :')

Maar er is ook een grote groep die echt al jaren daar staan juist omdat ze zo tevreden zijn.
Dat ben ik ook trouwens, goede mensen, letten echt goed op je dier(en), super fijne locatie, alles is mogelijk, en goede verzorging en voer.

Wdj

Berichten: 481
Geregistreerd: 26-04-13
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 08:35

mocht Stroe niet te ver weg zijn, dan zou je stal Dik Borgers aan de Wolweg kunnen overwegen. Daar heb je een 20x60 buitenbak tot je beschikking, een kleinere binnenbak (ca 20x30) , en de stal is gelegen nabij bos en heide. Paarden staan zomer en winter overdag buiten in het land. Ik sta daar al bijna 8 jaar tot volle tevredenheid. Springmateriaal is aanwezig; Dik zelf is ook een enthousiaste springruiter. Mocht je meer info willen, stuur me dan een PB.

Succes met de zoektocht.

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 08:59

Toydoll schreef:
Het is een grote stal met heel veel paarden dus dan is er ook veel verloop. Ook is de locatie erg duur (ongeacht bij welke pensionhouder je staat, ligt aan de terrein eigenaar)

Je ziet wel eens mensen vertrekken, maar stom genoeg komen ze vaak ook weer terug :j :')

Maar er is ook een grote groep die echt al jaren daar staan juist omdat ze zo tevreden zijn.
Dat ben ik ook trouwens, goede mensen, letten echt goed op je dier(en), super fijne locatie, alles is mogelijk, en goede verzorging en voer.


De meerdere pensionhhouders worden als probleem gezien hoor ik van diverse mensen die op zoek zijn naar andere stalling. Ook ik heb er ooit gestaan..meer dan 10 Jr geleden ( als tussenstation ) toen we voor onszelf begonnen. Ook toen zorgde de diverse pensionhhouders voor veel onrust.
Maar zoveel mensen en zoveel wensen!

Emperorxx

Berichten: 82
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Baarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 13:05

http://www.griftenstein.nl/

Ik zou hier kijken als je nog niks hebt gevonden.
Ik kom zelf ook uit de buurt. In principe dezelfde harde eisen alleen heb ik de binnenbak geruild met onbeperkt weidegang. Ik vind welzijn van het paard een iets hardere eis dan een binnenbak, overigens een persoonlijke mening.

Deze omgeving bied iedereen wat aan maar niet helemaal wat je zoekt. Je kan als je wilt ook bij Stal Aarends in Maartensdijk kijken alleen werken die met een eigen systeem en is eigen instructie niet mogelijk (dacht ik)

Succes met de zoektocht of alvast veel plezier op je nieuwe stal!

PH_Jump

Berichten: 640
Geregistreerd: 08-10-11
Woonplaats: 't gooi

Re: Tips gezocht! Stalling omg. Soest, Hilversum, Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 11:16

Bij beau dandy's of wml stables in Woudenberg (zitten op hetzelfde terrein) is het ook fijn vertoeven voor je paard! Betrouwbaar personeel, dagelijks worden ze buiten en binnen gehaald en ze zijn ook echt eerlijk tegen je! Als je ergens mee zit of er moet wat extra's gebeuren kan je het overleggen! Echt schatten van mensen, zowel tegen jou als je paard!