Bedrijf/persoon die werkt met paardengedrag?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Bedrijf/persoon die werkt met paardengedrag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 14:45

Hallo Bokkers,

Zoals de titel al zegt, ik ben op zoek naar een bedrijf of particulier die wat doet/werkt met paardengedrag.
Ik ben op zoek in de omgeving Almelo, geesteren (ov), weerselo en omgeving (max 30 min met de auto).

Denk aan gedragsproblemen, coaching etc etc, zolang dit maar met het gedrag van paarden (of icm mensen) is.

Wie o wie heeft er tips voor mij?

Esss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 16:36

Zoek je iemand die je kan helpen met (probleem)gedrag van je paard of een coach voor jezelf die met paarden werkt?

Anoniem

Re: Bedrijf/persoon die werkt met paardengedrag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 22:09

Wil het liever privé houden waarom ik op zoek ben, maar ik ben niet specifiek op zoek naar 1 iemand zeg maar, maar alles wat te maken heeft met paardengedrag, coaching was een voorbeeld :)
Dus van coaching tot trailer laden, tot paarden met 'kronkels' in het hoofd tot omgangsgedrag etc etc, heel breed dus.

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 09:19

2Moons heeft opgeleide mensen door het hele land. Wellicht staan ze op haar site of kan zij je in contact brengen met iemand uit jouw buurt.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 20:30

Je zou Snowdon op bokt kunnen vragen of hij misschien kan helpen of iemand weet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 21:34

Bedankt voor de tips, ik ga er eens achteraan.

Uiteraard zijn meer tips altijd welkom :)

Esss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 14:41

Leerlingen van Emiel Voest of Petra Vlasblom kunnen je misschien ook wel verder helpen. Ik weet niet waar je woont, maar ik krijg met mijn pony hulp van een leerlinge van Petra Vlasblom. Ze moet voor haar opleiding 'oefenen' op verschillende paarden en ik betaal hiervoor alleen de reiskosten. Ze heeft mij al erg kunnen helpen dus als je meer info wilt dan moet je me maar een pb sturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 19:56

Dank je wel voor je reactie, misschien kan ik daar inderdaad wel wat mee.
Kan er altijd eens een mailtje/belletje aan wagen natuurlijk :D

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 14:14

Kijk eens op de website van Emiel Voest, daar staat een enorme lijst met instructeurs en er zit zeer waarschijnlijk wel iemand bij jou in de buurt: http://www.emielvoest.nl/opleidingen-fr ... tructeurs/.

Zelf zit ik in de buurt van Amersfoort, als je benieuwd bent wat ik doe en wat ik eventueel voor je zou kunnen betekenen kan je me een berichtje sturen :)