gezocht zadelpasservice.. heleen klumper??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

finnens

gezocht zadelpasservice.. heleen klumper??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-16 17:09

Hoihoi

Eind december wil ik een 'nieuw' zadel kopen. Zit alvast een beetje rond te kijken. Wil het liefste een zadelpasser aan huis laten komen met een aantal zadels. Regio Overijssel /Drenthe.

Nou kwam ik positieve verhalen tegen over helen klumper. Ik kan alleen niet echt vinden wat voor zadels zei aanbiedt en in welke prijsklasse ongeveer? Heeft ze ook tweedehands zadels?

En.. weet iemand misschien nog iemand anders die je aanraad?

Alvast bedankt

Esss

Re: gezocht zadelpasservice.. heleen klumper??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 17:07

Heleen Klumper ken ik niet maar ik heb hele goede ervaringen met Helen van Dijk, echt een deskundige zadelpasser! www.happyhorseadvies.nl

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 17:12

Esss schreef:
Heleen Klumper ken ik niet maar ik heb hele goede ervaringen met Helen van Dijk, echt een deskundige zadelpasser! http://www.happyhorseadvies.nl

Hier heb ik ook goeie ervaringen mee!

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 17:14

Heleen klumper is laatst bij mijn bijrijdpaars geweest, hele fijne service! Maar was om het zadel aan te passen, wat ze aanbiedt aan zadels weet ik zo niet.. maar verder top!

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 17:43

Ik dacht dat zij o.a ook fairfax aanbiedt..

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 17:45

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 22:43

Zelf een slechte ervaring met Stephen Walter. Heleen klumper is een goede aanrader je kunt altijd contact opnemen met je vragen.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-16 23:16

Fijn om wat positieve ervaringen te horen, dan ga ik haar eens contacten wat voor zadels ze heeft en of ze ook wat 2e hands heeft liggen.

De Site van helen vind ik ook fijn ogen. Alleen jammer dat ze niet duidelijk overzicht heeft van alle zadels die ze te bieden heeft.
Ik ben dus niet alleen op zoek naar een passer maar ook naar een zadel. Mn budget is niet hoger dan 800 voor een (tweedehands) zadel, maar dan zal ik dus even maar beide moeten bellen of ze dat hebben liggen.

Wat is je slechte ervaring met hem Nien?

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 23:27

Ik stuur je wel een pbtje dan.

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 00:04

NienSCHaap schreef:
Zelf een slechte ervaring met Stephen Walter. Heleen klumper is een goede aanrader je kunt altijd contact opnemen met je vragen.

Heb ik ook wel eens gehoord van anderen, maar bij ons heeft hij altijd goed passende zadels aangemeten. Blijft toch altijd enigszins een gok.. ik heb dan weer een slechte ervaring met een andere redelijk goed bekend staande zadelpasser. :\

Vooral zelf een beetje inlezen en heel kritisch meekijken voorkomt al een hoop ellende!

Esss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 07:57

finnens schreef:
Fijn om wat positieve ervaringen te horen, dan ga ik haar eens contacten wat voor zadels ze heeft en of ze ook wat 2e hands heeft liggen.

De Site van helen vind ik ook fijn ogen. Alleen jammer dat ze niet duidelijk overzicht heeft van alle zadels die ze te bieden heeft.
Ik ben dus niet alleen op zoek naar een passer maar ook naar een zadel. Mn budget is niet hoger dan 800 voor een (tweedehands) zadel, maar dan zal ik dus even maar beide moeten bellen of ze dat hebben liggen.

Wat is je slechte ervaring met hem Nien?

Helen verkoopt zadels van Thorowgood, Kent & Masters en Fairfax. De eerste kunnen nog in je budget vallen, Thorowgood sowieso.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 08:11

Heleen is erg goed inderdaad, zeker een aanrader!
Thorrowgood zal zeker in je budget passen. Misschien heeft ze ook wel 2e hands, maar daarvoor kan je beter even bellen.
Ze heeft tegenwoordig ook custom, maar dat ligt ook niet in je budget

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-16 17:13

Is thorowgood een beetje oké op paarden met een wat holle rug? Dacht namelijk dat k&m juist voor rechte ruggen geschikt was.

Bedankt voor de reacties. Ben er nu wel van overtuigd dat heleen een goeie zal zijn