Weer beginnen met paardrijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

eveliienxx

Weer beginnen met paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-16 23:06

(Ik heb echt geen idee waar ik dit topic zou moeten plaatsen, dus ik gok dat het fout staat, sorry hiervoor!)

Hoihoi,

Ik ben nu ongeveer 1,5 jaar geleden gestopt met paardrijden, omdat ik een jaar naar Amerika ging. Ik heb toen gezegd dat het daarna ook echt klaar zou zijn en heb sindsdien ook nog maar een paar keer op een paard gezeten. Ook blijven twijfelen of ik niet toch weer wilde beginnen, en ik heb nu besloten dat het toch echt weer tijd is om te gaan paardrijden, de vraag is nu alleen

Waar?

Ik ben een student, dus mijn budget is niet enorm, en dat maakt het voor mij heel erg lastig om iets passends te vinden. Ik heb vroeger jarenlang in Eindhoven gereden en daar uiteindelijk ook een jaar lang een pony geleasd, maar omdat ik daar nu niet meer elk weekend ben is terug gaan naar diezelfde manege (helaas) geen optie.

Ik woon nu in Rotterdam (tussen Oostplein en Kralingse Zoom in) , dus zou ook graag in die regio (niet veel meer dan een halfuur fietsen als het even kan) willen rijden,
ik ben dus een student, dus heel erg veel kan ik niet betalen. Nu snap ik dat paardrijden duur is, maar er blijft een verschil tussen "prijzig" en "onredelijk duur".

Het mag een manege zijn, of als je toevallig iemand weet die nog een bijrijder/leaser zoekt, dat maakt me allemaal niet zo veel uit, wel graag een manege die een klein beetje op niveau lessen kan geven.

Dusssss, iemand tips? :)

xMarieke

Re: Weer beginnen met paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 09:12

Er zijn maneges voor gehandicapten waar je kunt helpen en rijden voor een redelijk laag tarief. Verder een 'doe het zelf manege', vaak verenigingen of stichtingen. Of een verzorgpaard?

aruals