Centered riding les zonder eigen paard

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Iris82

Centered riding les zonder eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-16 08:30

Heeft er iemand een adres om centered riding les te volgen zonder in het bezit te zijn van een eigen paard?

Ik zou het graag cadeau willen doen aan iemand. Helaas zijn de meeste centered riding instructrices die ik kan vinden niet in het bezit van lespaarden.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.

Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Elise_K

Re: Centered riding les zonder eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 08:35

Manege Hooidonk in Nuenen heeft een aantal instructrices met Centered Riding diploma. En ook manegepaarden natuurlijk.
Wij hebben op ons instructiekamp een aantal lessen daarin gehad. Ik had mijn eigen paard mee, maar de rest had de lessen op de manegepaarden van daar.

Gerrits Fabrio RW (Krack C x Gribaldi) : B+10 |PR: 197| L1+11 |PR: 210| L2+10 |PR:197| M1+13 |PR:206,5| M2+10 |PR:197,5| Z1+12 |PR:233.5| Z2+2 |PR:220|
SGW: B+6 Springen: B*

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 11:00

Ik weet wel iemand die dat doet maar dat is in midden Limburg, ik weet niet of dat in de richting is?

Dressuuramazone voor training, doorrijden, uitbrengen en les. Regio Venray.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-16 09:28

We komen uit Brabant. Dus nee, dat ligt niet helemaal op de route maar voor kwaliteit kun je best een stukje omrijden niet waar?

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.

Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 18:06

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-16 14:13

Oh dat klinkt als een goede optie zelfs. Dat ik ze niet eerder gevonden heb.

Figaro schreef:

Verwijdert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 13:21

heb er geen ervaring mee maar ik kwam het toevallig toenstraks tegen op deze manege: http://www.manegewittebrug.nl

ik zie dat je in tilburg woont, het is 1 uur en 20 minuten rijden naar daar...

ankep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 15:39

roosenheuvel is een zeer goede aanrader! ze organiseert ook geregeld clinics etc mbt Centered Riding.
(ik heb daar mijn instructeursbewijs gehaald, Yvonne is echt superleuk, en Nelleke Deen die daar vaak komt is een van de weinige level 4 inscructrices)

Centered Riding instructrice level 1

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie