Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar is smeetsland niet wat voor jullie,
laura1987 schreef:Bij pensionstal van der Spek in overschie staan ze van 10:00 -16:30 buiten ongeveer.
De prijs van de stal weet ik niet precies, maar ligt volgens mij rond je budget.
Wel is het een stal waar je ook af en toe moet helpen binnen en / of buiten zetten, voeren en je hebt 1 keer per week paddockdienst waarbij je de mest uit de paddock moet scheppen.
Het grote hooinet is geen probleem.
Er is hier geen binnenbak, wel een buitenbak.
Eddy90nl schreef:laura1987 schreef:Bij pensionstal van der Spek in overschie staan ze van 10:00 -16:30 buiten ongeveer.
De prijs van de stal weet ik niet precies, maar ligt volgens mij rond je budget.
Wel is het een stal waar je ook af en toe moet helpen binnen en / of buiten zetten, voeren en je hebt 1 keer per week paddockdienst waarbij je de mest uit de paddock moet scheppen.
Het grote hooinet is geen probleem.
Er is hier geen binnenbak, wel een buitenbak.
Kijk hier kan ik wat mee
Weet je hoe ze buiten staan?
Blubber paddock of gewoon netjes?
Helpen is verder geen probleem, maar heb nu bardienst en dergelijke dingen en daar wil ik ook van af zeg maar.
Eddy90nl schreef:Thx
Ik keek op internet en zie wel een Van der Spek in Zevenhuizen.
Oude bovendijk in overschie is vlak bij het vliegveld toch?
Of ik heb de verkeerde of zijn er 2?

Eddy90nl schreef:Helemaal top!!
Ik heb je mail ontvangen.
Ja stal zonder gezeur dan sta je waarschijnlijk alleen haha
En een hooinet in stal hangen (flink net) waardoor er dus geen los hooi meer gegeven hoeft te worden
Dat mag dus?
IngridM schreef:lindeee_ schreef:Ik lees ook even mee! Ben met lichte spoed op zoek naar een stal waar ze veel buiten komen. Omgeving maakt niet uit!
Olsthoorn Stables in Schipluiden