Mijn vriend en ik hebben een appartement gekocht in Velp. Nu woon ik nog in Zutphen, hier staat mijn paard dan ook. Nu kunnen wij pas in februari in het appartement dus ik heb geen haast.
Ik zou mijn paard graag dichterbij willen stallen maar ik kom er niet uit. Hier in Zutphen sta ik op een top stal. Paard komt iedere dag buiten, ruime stallen, goed voer, warm/koud water op de wasplaats, een binnenbak, 20x60 buitenbak en een half uur stappen van het bos. Hiervoor betaal ik 300 euro per maand.
Ik zou graag zoiets weer terug willen maar dit schijnt onmogelijk te zijn. Het is óf een binnenbak, óf dichtbij het bos voor een redelijke prijs.
Ik ben écht niet van plan 5 euro per dag te betalen voor het buitenzetten. Dat vind ik echt te gek worden.
Enkele eisen zijn:
- in de buurt van Velp/Arnhem
- Overdag minstens enkele uren buiten
- 's nachts op stal
- genoeg ruimte voor mijn spullen (afsluitbare kast (eventueel zelf maken is prima), plek voor dekens en voerton)
- Liefst een binnenbak maar op zijn minst een GOEDE buitenbak
- Redelijke uitrijmogelijkheden
- Budget is 300 euro per maand.
Als iemand iets weet wat hiervan afwijkt mag het ook zeker genoemd noemen. Graag met website oid zodat ik niet langs 20 stallen hoef om erachter te komen dat het niks is

Alvast bedankt!