Jullie stalling omg. Bollenstreek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bo_krumpie
Berichten: 2
Geregistreerd: 19-07-16

Jullie stalling omg. Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-16 18:05

Hoi
Ik vroeg me af waar jullie met jullie paard staan en hoe dat bevalt. (Omgeving bollenstreek) Komen de paarden buiten? Zo ja hoe lang? Hoe zijn de mensen? Heeft je paard onbeperkt hooi? Enzovoort.....
Ik vraag dit omdat ik benieuwd ben welke stallen er nog meer in de bollenstreek zijn en wat voor faciliteiten er zijn.


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70462
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Jullie stalling omg. Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 19:28

Ik verplaats dit topic naar [ED]Ervaringen en diensten omdat de topicstarter op zoek is naar een paardgerelateerd dienst. Je kan hier [VSW] Links naar topics buiten [VSW] een link naar je topic plaatsen om het extra onder de aandacht te brengen.

Nouvel

Berichten: 28552
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 13:01

Onze paarden staan op een kleine pensionstal in de bollenstreek waar 8 paarden staan en waar we met elkaar alles zelf doen.
Je hebt daardoor ook de keuze wat je voert en hoeveel, dat vind ik zelf ideaal!
Ze krijgen bij ons 4x per dag hooi wat je zelf klaar zet dus de hoeveelheid die je zelf kiest.

Ze staan overdag in de paddocks en 's nachts op stal, in de zomermaanden kunnen ze ook een paar uur per dag in groepsverband op de wei.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

bo_krumpie
Berichten: 2
Geregistreerd: 19-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-16 19:56

Dat ziet er goed uit! Door verschillende omstandigheden ben ik opzoek naar een ander plekje voor mijn paard. Weet jij misschien nog een plek?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers