kramer ruitersport Hoe vallen de maten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

grijzemuis

kramer ruitersport Hoe vallen de maten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-16 19:26

Hoi,

Ik heb een leuke jas gezien bij kramer ruitersport. Maar hebben jullie een idee hoe de maten vallen?De jas is te bestellen tot maat xxl. Maar wat zou dit voor maat zijn? Ik hou van ruime jassen, ik heb flinke bovenarmen namelijk.

En zijn misschien ervaringen met retourneren ? Anders kan ik natuurlijk altijd bestellen en eventueel retour sturen.

Bedankt alvast

Freeconnect

Re: kramer ruitersport Hoe vallen de maten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 19:37

Per merk zal de pasvorm verschillen. Welke jas gaat het om? 2 jaar geleden bij Kramer een lange warme winterjas (parkamodel) gekocht van het merk Felix Bühler. Uiteindelijk de jas 2 maten kleiner besteld en dan viel deze jas nog ruim (normaal maat 40/42 en uiteindelijk maat 38 gehouden).

grijzemuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-16 19:44

Het gaat om een felix buhler jas. Een winter rij-jas. Dus dan is de kans groot dat hij groot valt. De maten gaan van xs t/m xxl. Maar is l dan 40/42 ofzo? Ik ben altijd zo onhandig met zulke maten

Freeconnect

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 20:07

Zal morgen voor je kijken. En anders even met ze bellen/mailen voor advies? Retourneren ging overigens vlot.

grijzemuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-16 20:09

Ah dankjewel, maar ik heb inmiddels de matentabel kunnen vinden. Ben even achter de pc gegaan. Ik zat op de mobiele website. Ik ga hem bestellen, bedankt voor je onfo

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 20:11

Ik heb vorig jaar een lange jas besteld van Felix Bühler, die viel groot, dat stond er bij dus al een maat kleiner besteld.
Later in het jaar heb ik een andere jas besteld, de grootste maat, die was me dus te klein. Terug sturen ging zonder problemen, had m'n geld snel weer terug.