Stalling in Nijkerk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Goner

Stalling in Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-16 17:02

Ha!

Aangezien ik opzoek ben naar een stalling heb ik even dit topic aangemaakt.
Ik ben op zoek naar een stal, in Nijkerk.
Ik heb zelf ook al wel wat research gedaan maar vroeg me af of jullie nog wat weten.
Ik heb zelf gezocht naar Stal van Duinen (hier staan ook een paar klasgenootjes met hun paarden) maar ik kan nergens hiervan de kosten vinden.
Kheb ook gekeken naar Ludmilla's hoeve, maar ook hier kan ik nergens de kosten vinden.

Dus, weten jullie misschien een aantal pension stallingen + kosten? Mag ook van de bovenstaande stallingen zijn.
Wat zijn jullie ervaringen met de stallingen en zouden jullie het aanraden?
(Het hoeft trouwens niet perse een pensionstalling te zijn!)

Mvg ;)

Anne_mieke88

Re: Stalling in Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 17:05

Moet het persé inNijkerk zijn of is omgeving Nijkerk goed?
Ik sta zelf namelijk bij Vermeer in Bunschoten (15 min met de auto vanaf Nijkerk) en sta echt goed naar m'n zin :j

Goner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-16 17:06

Anne_mieke88 schreef:
Moet het persé inNijkerk zijn of is omgeving Nijkerk goed?
Ik sta zelf namelijk bij Vermeer in Bunschoten (15 min met de auto vanaf Nijkerk) en sta echt goed naar m'n zin :j

Ik zal naar mijn stalling moeten fietsen dus Nijkerk is wel handig maar als het iets verder is maakt het niet echt uit.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 18:36

Ik verplaats dit topic naar [ED] Ervaringen en Diensten omdat het op ED hoort.
Je kan hier [VSW] Links naar topics buiten [VSW] een link naar je topic plaatsen om het extra onder de aandacht te brengen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 19:48

Wat voor budget heb je?

Goner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-16 00:56

Sim schreef:
Wat voor budget heb je?

Geld is niet echt een probleem, het liefst tot de 250/300.

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 11:07

Ik weet niet aan welke zijde van Nijkerk je woont, maar is Voorthuizen te doen voor je?

LindaN9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 16:45

Mocht voorthuizen te doen zijn, stal Jacobs is een topper!

sas27

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 17:07

Van duinen moet je gewoon langs gaan, die hebben geen site ofzo is heel kleinschalig.
Verder heb je aan de slichtenhorsterweg ook nog van Meerveld zitten, zitten een stukje verder richting driedorp. (komen de paarden wel erg weinig buiten naar mijn zin)
Wat verder buiten Nijkerk maar wel in een mooier buitenrij gebied zit http://groothell.cinfol.com/, ook een erg fijne stalling waar de paarden veel buiten komen en waar ze heerlijk grote stallen hebben.
Verder heb je de andere kant op manege slichtenhorst met een paddock paradise. Zit wel op een manege dus een hoop rondlopende kleine kinderen en dan daar om de hoek zit ook nog een staling met een paddock paradise waar de paarden 24/7 buiten lopen met schuilstal.
Wil je wat meer luxe, bijvoorbeeld met een binnenbak, http://staldedriesprong.webklik.nl/page/stallen
Verder aan het begin van de beulenkampersteeg zit ook nog een stalling. Deze zit vlakbij de rijvereniging.

Deze stallingen zitten allemaal binnen jouw budget zover ik weet!

De vraag is eigenlijk wat zijn precies je wensen. Stuur mij eventueel een pb voor meer info....

Elvirave

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 12:19

Manege Slichtenhorst.
In de zomer kunnen ze 24/7 op de wei en in de winter komen ze de hele dag in een paddock paradise.
Er is een binnen en buitenbak, wasplaats met warm en koud water, dekenzolder etc.
Paarden worden echt super verzorgt, daarnaast denkt de eigenaresse altijd met je mee en weet overal een oplossing voor te vinden! Je staat vol pension. Ik betaal €295 voor mijn paard. Ze zijn nu extra stallen bouwen en een nieuwe wasplaats dus binnenkort is er plek. Er was wel een wachtlijst geloof ik.
http://www.slichtenhorst.nl/pensionstalling/

peachyparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 22:32

Stal Jacobs ligt een beetje tegen Voorthuizen aan, is echt geweldig daar! Rijd er zelf ook. Ze hebben er van alles (renbaan, binnen- en buitenbak, stapmolen, heel veel verschillende evenementen) en zijn allemaal hele leuke mensen!