Stalling gezocht omgeving Den Bosch, Drunen, Oss etc.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Stalling gezocht omgeving Den Bosch, Drunen, Oss etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 10:14

Hallo allemaal!

Ik ga misschien verhuizen richting Den Bosch of omgeving (denk aan Oss, Waalwijk) en wil alvast oriënteren op een stal daar in de buurt.
Ik heb een 3,5 jarige kwpn merrie die ik volgend jaar wil gaan beleren.

- Ik zoek een stal met zowel zomer als winter weidegang, 's zomers 24/7 buiten vind ik zelfs een pré.
's winters ook overdag buiten. Weide of paddock maakt me niet zoveel uit, als ze maar beschikking over ruwvoer heeft.
- Liefst met binnenbak of eentje die per paard te bereiken is op max. 10 minuten stappen.
- Uitrij mogelijkheden, ik zou het echt geweldig vinden als ik in het bos kan rijden. Loonse en Drunense Duinen bijvoorbeeld.
- Prijs liever niet meer dan 250 euro per maand, maar zeker niet meer dan 300 euro per maand.

Welzijn van paarden moet vooral voorop staan. Ik heb via marktplaats al wat stallen gevonden maar ik hoop op wat meer informatie van anderen en ervaringen!! :D

HaKuNaMaTa

Re: Stalling gezocht omgeving Den Bosch, Drunen, Oss etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 03:30

Vlakbij Lith, (nog voor Oss) is stal "de Maaskanthoeve" contact persoon Harry van Rossum, je paard is daar koning! En worden op handen gedragen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 09:07

aMomentLT schreef:
Vlakbij Lith, (nog voor Oss) is stal "de Maaskanthoeve" contact persoon Harry van Rossum, je paard is daar koning! En worden op handen gedragen!

Dankjewel voor je reactie! Ik heb gezocht naar een site maar kan zo gauw niks vinden. Wat voor faciliteiten hebben ze? En weet je stallingsprijzen?

_Zsazsa_

Re: Stalling gezocht omgeving Den Bosch, Drunen, Oss etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 09:30

Is Schijndel tegen den bosch zit 't schijndelse woud. Elke dag weidegang in de zomer en winter. Elke dag gemest, 3 buitenbakken 1 binnenbak. Voldoende uitrijmogelijkheden maar niet echt bos volgens mij. 265,- P.m