Al een aantal jaar vertrek ik met een overvolle trailer (ja, staat ook nog een paard op) vanuit Midden-Limburg naar een hele fijne locatie op de Veluwe om een weekend te kunnen trainen bij een hele fijne instructeur. Dit jaar leek het er allemaal niet van te komen, maar het lijkt er nu toch op dat we het toch weer geregeld krijgen. Alleen een probleempje: een locatie...
Instructeur komt vanuit Zwolle, en ik zoek iets op max. een half uur afstand met de auto. Ik kom vanuit Limburg, dus iets zuidelijker vanuit Zwolle is voor mij alleen maar fijn.
Ik ben echter expliciet op zoek naar een stalling met 20x60 binnenbak. Ik moet er met 1 of 2 paarden terecht kunnen voor een lang weekend of midweek en de paarden moeten dagelijks naar buiten kunnen in wei/paddock. De locatie waar ik eerst altijd heen ging had een appartementje voor de verhuur, al heb ik het eerste jaar in een hotel in de buurt geslapen. Een stal voor mijn paard waar ik ook kan verblijven heeft natuurlijk de voorkeur.
Nu ben ik in die omgeving natuurlijk helemaal niet bekend, vandaar dat ik via deze weg jullie netwerk inschakel
Even opgesomd:
- Stalling op max. 30 autominuten vanuit Zwolle
- Voor 1 of 2 paarden
- Met weide/paddock
- Met 20x60 binnenbak
- Bij voorkeur met appartement/studiootje of overnachtingsmogelijkheden in de buurt.
Wie helpt mij en mijn paard(en) aan een dak boven ons hoofd?