Ik hoop dat iemand mij kan helpen aan het telefoonnummer voor de klantenservice van Horze.nl?
Ik heb daar wat besteld maar moet worden geannuleerd.
De zending is nog niet verzonden volgens de website.
Ben al sinds vrijdag aan het mailen, maar ik krijg maar geen antwoord.

Op de website wordt alleen een e-mailadres aangegeven en geen telefoonnummer.
Er wordt wel een telefoonnummer gemeld bij webshop keurmerk, maar deze bestaat niet meer.
Heb daarom zelf maar webshop keurmerk gebeld welke mij heeft geadviseerd KVK te bellen.
Dan maar KVK bellen (70ct per minuut met starttarief van 4,50 EUR

Toen ik het KVK nummer opgaf kwamen er allemaal vage namen uit en uiteindelijk een groothandel van paardensportartikelen genaamd Oifin pack Limited?
Dat telefoonnummer gebeld, maar daar pakken ze de telefoon gewoon niet op..
Zag al verhalen op Bokt met positieve en negatieve ervaringen met Horze voorbij komen, en ook een verhaal dat iemand ook iets had geannuleerd en het toch was verzonden.
Waarna diegene de kosten voor het retour sturen zelf moest betalen en weken heeft gewacht voordat het geld werd terug gestort.
Ben een beetje bang dat dit mij ook zal overkomen..
