Pensionstalling bij Manege Groot in Egmond

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Adriana76

Pensionstalling bij Manege Groot in Egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-16 16:56

Hallo,

Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met stalling van een eigen paard bij Manege Groot in Egmond?
Wij overwegen daar met ons paard heen te gaan. Of heeft iemand andere tips in Egmond? Belangrijk is overdag wel naar buiten, binnenrij-mogelijkheid en leuk voor kinderen.

grtz Adriana

Gladijs

Re: Pensionstalling bij Manege Groot in Egmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 20:43

Manege de hoef ernaast? Of wellicht een andere pensionstalling? Of moet het een manege zijn?
Er zijn namelijk zoveel pension stallingen in die omgeving dat is bijna te veel om op te noemen :list:

Adriana76

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-16 22:39

Ik begreep dat ze bij manege de Hoef niet veel buiten komen. Het moet op heel korte afstand van Egmond-Binnen zijn ivm de kinderen (kleine fietsafstand).

Gladijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 19:22

Ja dat is wel waar,manege groot kan volgens mij wel weidegang aanbieden maar manege de hoef niet... en wellicht de cobra ranch? Dat is een pensionstalling met binnenbak, of de Duinrand die zit in Egmond binnen, die hebben ook een binnenbak.
Er zitten nog veel meer pensionstallingen in de buurt maar die hebben geen binnenbak.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 19:31

Tussen Cobra en De Groot zit ook nog een andere pensionstal. Daar sta ik. Ik weet alleen niet of er nog boxen vrij zijn of wil je 24/7/12 buiten? Zomers staan ze lekker buiten en nu gaan ze alleen overdag naar buiten, maar onze paarden staan daar 24/7/12 buiten.

Adriana76

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-16 19:43

Cobra is alweer te ver weg. Mijn meiden zijn nog klein. Maar is er iemand die ervaring met Groot heeft?