Mijn vriend heeft een ontzettend leuk nichtje van een jaar of 9. Ze is (net als ik) helemaal besmet met het paardenvirus. Ze rijdt op een kleinschalige manege en is ook wel eens mee geweest toen ik Jim nog verzorgde.
Afgelopen herfstvakantie is ze met haar moeder naar Duitsland geweest en heeft ze daar een buitenrit op een Tinker gemaakt. Een droom die uit kwam!
Nu is het helaas zo dat haar ouders het niet breed hebben en dat het voor hen kiezen is tussen een vakantie of nog een keer naar Duitsland. Zelf ben ik student en hoewel ik best wat geld aan haar wil uitgeven kan ik het ook niet opbrengen om voor ons beiden een buitenrit te betalen gezien de prijzen die ik voorbij zie komen (2 uurtjes kosten al gauw 90 euro met zijn tweeën.)
Nu hoop ik dus dat er ergens in Nederland een bokker is die deze meid de dag van haar leven kan bezorgen! Ze rijdt in de bak in drie gangen maar is nog wel echt een beginner. Ze is helemaal idolaat van Tinkers maar een paard is een paard. Wel is het fijn als het een brave is gezien haar niveau. Een stapritje van een uur zou haar al heel gelukkig maken

Ik hoop oprecht dat ik niet te veel commentaar krijg. Uiteraard ben ik bereid om er iets leuks voor terug te doen.