Op stal is bij mij enorm veel vraag naar een vakantie in de zomervakantie met alle paarden.
Daar ik mijn locatie in de Lier (zuid holland) niet geschikt vind voor een dergelijk ponykamp idee, ben ik opzoek naar een geschikte locatie waar ik met de stalmeiden zou kunnen logeren (10 meiden) en waarbij de pony's mee kunnen.
De pony's staan bij ons 24/7 buiten, dus stal huisvesting is niet de bedoeling. Ideaal zou een ruime wei zijn, waarin alle paarden bij elkaar kunnen blijven staan (ze staan bij ons ook 24/7 met elkaar buiten) en waar wij naast of vlakbij kunnen kamperen, en de dag kunnen vullen met mooie ritten in de omgeving.
De camping faciliteiten hoeven niet luxe te zijn, enkel goede toilet, douche, ruime kampeerplaats/trekkershut voor 10 personen, in of aan een mooi natuurgebied. Dag wordt voornamelijk gevuld met lange dagtochten en 's avonds een bbq op de camping.
Wie heeft een goede aanrader voor ons, waar we met een groep meiden van +- 10 personen én 10 paarden een week heerlijk door eindeloze ruiterpaarden kunnen rijden?
(Of wie weet een geschikte camping aan een mooi gebied, waar misschien een boer in de buurt voor een weekje wel zijn weiland verhuren wil voor onze paarden?)
Rijd zo vanaf de camping het bos in...