Gezocht verzorg(st)er omgeving Lekkerkerk

Moderators: Pistasche, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Cootje68

Gezocht verzorg(st)er omgeving Lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-16 22:38

Ik zoek....voor mijn knapperd Kera een lieve, betrouwbare 16+ verzorgster voor een paar dagen per week uit de omgeving van Lekkerkerk. Kera is 24 maar in de bloei van haar leven Ze is ontzettend lief maar heeft, als ex-manegepaard, haar gebruiksaanwijzing die je even moet leren kennen. Ze zal nooit weigeren, bokken of wat ook. Ik rijd volop met haar maar wedstrijdniveau hoeft ze van mij niet meer....

Lief en betrouwbaar zijn vind ik belangrijker dan hoog niveau rijden. Kera is niet geschikt voor een beginnende ruiter, rijden met zachte maar stevige hand is een vereiste. Kera wordt gereden vanuit plezier en ontspanning. Les willen nemen is een pré. Kera staat in een privé pensionstal in Lekkerkerk. Alle verzorging doen wij zelf.

Ben jij diegene die op zoek is naar een lief verzorgpaard waar je volop mee kunt kroelen, poetsen en rijden, kom je uit de omgeving Lekkerkerk/Krimpen en ben je niet vies van een stal uitmesten? Dan graag een bericht.

Groet,
Corina

Amaryllis

Re: Gezocht verzorg(st)er omgeving Lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 07:48

Het zoeken van een verzorgster hoort thuis op de Bokt Markt. Daarom hier een slotje.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten