Ervaringen buitenrit Les Chevaux.

Moderators: Apple, Coby, C_arola, Pistasche, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Marcella

Ervaringen buitenrit Les Chevaux.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-16 13:13

Mijn ouders en oom hebben huisje gehuurd in in Drenthe (land van Bartje). En eigen paard heeft een leeftijd dat hij mee op vakantie gaan niet echt leuk meer vind. En nu heb ik aantal jaren geleden daar ooit gestaan met vakantie eigen paard en best wel goede indruk gekregen. Nu zat ik dus te denken aan een buitenrit op een van de paard daar.

Maar weet niet in hoeverre dat er wat verandert is aangezien dit ergens voor 2009 is geweest. Ze gingen geloof ik net beginnen aan de bouw van overkapping bak. Zoek geen buitenritten op hoog tempo wil gewoon genieten van het bos/natuur. Af en toe galopje mag maar hoef niet.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 (sinds 29-10-2000 eigenaar) - 17-05-2019 En onderweg naar een nieuwe baan en uitdaging.
Howrse = Sunhild / HPS = Sunhild / HR = Sunhild / MH = Sunhild / Equiverse = Sunhild (niet-actief) / Equiny = Sunhild / HR = Sunhild

kosseh

Re: Ervaringen buitenrit Les Chevaux.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 13:26

Wat jij omschrijft wat je zoekt is hoe ik het daar ervaren heb.
Ben er twee jaar geweest als ponykampbegeleiding. Gewoon lekker rijden en genieten.

Ik vind het een onwijs leuke plek. Heel de zweer die daar hangt echt genieten. Hoop ook dat ik deze zomer weer tijd heb om er heen te gaan.

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 08:24

Bij Les Chevaux ben ik zelf nog nooit geweest, maar van mijn oude manege waren er diverse groepjes die er regelmatig een weekendje gingen rijden en die waren altijd heel enthousiast.

Ikzelf ga in Drenthe altijd bij Knollegruun rijden. Dat is ongeveer 20 km van Les Chevaux vandaan. Bij Knollegruun kunnen ze zeker bieden wat je zoekt.

De truc is dansen op de gulden middenweg, dat red ik nog maar net.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 13:47

Omdat je naar ervaringen vraagt verplaatst ik je topic naar het forum dat we voor dat soort vragen hebben namelijk Ervaringen en Diensten (ED). Je hebt je topic geopend op Buiten rijden, Ruitervakanties en Trektochten (BRT) en dat is niet ingericht voor ervaringen vragen met bedrijven die buitenritten organiseren.

BRT → ED

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-16 16:25

Prima. +:)+

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 (sinds 29-10-2000 eigenaar) - 17-05-2019 En onderweg naar een nieuwe baan en uitdaging.
Howrse = Sunhild / HPS = Sunhild / HR = Sunhild / MH = Sunhild / Equiverse = Sunhild (niet-actief) / Equiny = Sunhild / HR = Sunhild

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie