Ervaringen gezoch healthy horse thermografie ( irma wensink)

Moderators: Pistasche, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

BravoT

Ervaringen gezoch healthy horse thermografie ( irma wensink)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-16 22:46

ik heb ff gezocht maar kom nog niet heel veel tegen. mijn paard heeft een probleem maar aan zijn benen kan je niks zien, niks dik of warm, zijn foto's gemaakt bij de kliniek maar simpel niet veel wijzer of juist te veel |( . maar niet het probleem zelf opgelost.
In ieder geval wie is er wel eens bij bovenstaande geweest ?? en of een thermografie gedaan.

Ik heb haar net een mail gedaan want ik zie niet echt een andere optie, maar wil graag ervaringen etc horen.

Er staan foto's op haar website met een röntgen foto ernaast en dat vind ik wel hoop gevend, bedoel dan dat je dus bewijs hebt zeg maar, van hier zit iets en kijk tadaa

Ze heeft ook een opleiding gedaan en houdt dit bij en doet de thermografie ook op de kliniek emmeloord, dan hoop ik toch dat ik aan haar wat heb :)*
Laatst bijgewerkt door C_arola op 11-10-16 23:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Capslock uit titel verwijderd, dit is niet toegestaan

elibeest

Re: Ervaringen gezoch healthy horse thermografie ( irma wensink)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 08:05

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 08:13

elibeest schreef:
Ik heb geen ervaring met Irma, maar wel met Thermografieen, ik heb Hans Arendse van Equicare-Plus laten komen:

http://www.equicare-plus.com/thermografie/

Ik heb ook hans laten komen. Ben er erg positief over!

Aitske Ymkje /3 B+10/L1+11/L2 +12/M1+0
Meino Fan Ferwalde /3 B+1 <3
www.babettevanderwal.nl

Ababe

Re: Ervaringen gezoch healthy horse thermografie ( irma wensink)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 16:11

Interessant onderwerp. Ik lees even mee, heb mijn paard al volledig doorgelicht (alles was goed), maar dit heb ik nog nooit gedaan. Stel dat ik weer twijfels heb dan is dit wel een invalshoek die ik nog zou willen proberen.
Zou iemand mij een indicatie van de kosten kunnen geven van Hans (mag uiteraard via PB)? Ik ben heel erg nieuwsgierig!

Kwam er bij de mensen die dit hebben gedaan, iets uit het onderzoek? Wat mogelijk niet uit andere onderzoeken is gekomen? En wat is de reden geweest om je paard te laten onderzoeken? (Sorry als ik te veel (persoonlijke) vragen stel!)

BravoT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-16 20:22

elibeest schreef:
Ik heb geen ervaring met Irma, maar wel met Thermografieen, ik heb Hans Arendse van Equicare-Plus laten komen:

http://www.equicare-plus.com/thermografie/

Ik heb ook bij hem op de website gekeken maar kon er niet uit opmaken of het zeg maar een oe hetzelfde is of een met papieren, als ik het me goed herinder dan maakt hij iets van 42 afbeeldingen en die ik vroeg 72. Haar gisteren gemaild en ze komt aan komende vrijdag ochtend al om 9:30, ze blijkt bij mij om de hoek te zitten :D , dit kost me als ik het goed heb 185 onderzoek en 25 als ik het op dvd wil wat ik uiteraard wil :D

Janneke38

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 11:04

IK heb hele goede ervaringen met Irma Wensink van Healthy Horse
ze is heel erg aardig,geduldig zowel met het paard als met de ruiter : ) ze neemt echt heel veel tijd
voor je paard om hem goed te onderzoeken.
je mag heeeel veeel vragen.ze legt alles heel duidelijk uit. ze heeft ook goede en professioneel apparatuur.
ze kon bij ons paard heel goed zien wat hij mankeerde en we kregen goed en uitgebreid advies.
ik zou haar zeker aanraden ze is absoluut geen sjoemelaar maar een vakvrouw! _/-\o_

dit is haar website:

http://www.thermografie-paard.nl/thermografie.html

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie