Meerdere mensen ervaringen met Els (van Equestria)?

Moderators: Dyonne, SayaJones, Apple, Coby, petraaken, A_nouk, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LOLLYYwood

Meerdere mensen ervaringen met Els (van Equestria)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-16 11:42

Phoe, heb ik weer.... -O-

na maanden en zelfs jaren in twijfel te zitten over de perfecte rijlaarzen voor mij, was ik er eindelijk uit!
Afspraak gemaakt, zadel mee genomen voor de kleur, aangemeten, voorschot betaald, en weg was ik. 12 weken zou het duren, 12 weken, dat zijn 3 maanden. 3 maanden zat ik in spanning. :D

En nu, 7 maanden later heb ik ze nog steeds niet. |o

Na 14 weken heb ik een mails gestuurd, gebeld, ... nergens reactie. Tot 1 dag. 'ze zijn niet af geraakt voor het verlof van Lipica, het zal dus voor erna zijn'

Tja, dat maak je mij niet wijs, mijn laarzen zijn ruim voor het verlof aangemeten. Ik rook onraad. Dus ik heb zelf gemaild naar Lipica. Wat bleek, ze hebben mijn aanvraag 2 maand later gekregen dat de opmeet datum.

Uiteraard heb ik Els hiermee geconfronteerd, bleek het een hacker te zijn die haar mail overgenomen had. :(:) Geloofwaardig. :') Ook heb ik naar een tegemoetkoming geëist, ben benieuwd.
Nu, ik probeer sinds begin september terug contact op te nemen. Dit omdat ik te horen kreeg dat ze ermee moet stoppen van de fabrikant. En tot op vandaag nog steeds zonder succes.

Ik heb beter contact met de fabrikant, dan met haar. En helaas kunnen zij ook niks voor mij betekenen omdat Els tussenpersoon is en ik een koopovereenkomst met haar heb, en niet met de fabrikant...

Mijn laarzen zijn sinds 1/09/2016 klaar en staan dan ook klaar voor vertrek, Enkel is er een achterstallige betaling van Els, waardoor de fabrikant mijn laarzen niet kan leveren. Ook negeert Els elk contact met de fabrikant...

Zijn er meerdere mensen met soortgelijke ervaringen? :=

edit: stukje toegevoegd.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 05-10-16 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels van ED

Heb jij tijd om mee te doen aan een onderzoek van de HAS Hogeschool?
Cheminee

Re: Meerdere mensen ervaringen met Els (van Equestria)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 17:38

Ooooo wat jammer is dit zeg! Dit is dus de reden waarom er echt geadviseerd wordt om naar Lipica zelf te rijden! Geen ervaring maar ik adviseer je om met je rechtsbijstand te dreigen!

Ché ( Hemmingway x Gervantus) ~ Dressuur M1+4~ Springen L+6 ~ SGW B+2

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-16 17:40

Precies ja... advocaat is sinds vandaag op de hoogte en gaat een brief op stellen.... :=

elieneke_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 15:58

Hier gelijklopend verhaal...
Laarzen besteld en we zouden nu nog 2 weken moeten wachten.
Totdat ik LOLLYYwood haar verhaal las...
Eerst naar Els gebeld om te vragen of ze al iets wist over onze laarzen, zij gaf aan dat ze morgen naar de fabriek ging bellen (terwijl de fabriek dan niet open is) vervolgens sms gestuurd dat ze vandaag moest bellen aangezien de fabriek niet open is morgen. Geen sms terug gekregen...
Ondertussen hebben wij ook contact gehad met de fabriek.
Els is idd geen dealer meer en moest ons laten weten dat onze laarzen niet in bestelling genomen werden, maar dit is niet gebeurt. Ze liet uitblijken dat onze laarzen besteld waren, zelf toen ik haar vroeg wanneer ik ze zou hebben antwoorden ze dat het nog wat te vroeg was en ze me op de hoogte ging houden...
Dit is niet gebeurt, tot de dag van vandaag zaten wij te hopen op onze laarzen.
Voorschot betaald voor laarzen dat nooit besteld gingen worden, wat ze toen al wist.
Ze neemt dan ook niet meer haar telefoon op, dus geen contact met haar mogelijk...

Wij hebben dus al 15weken aan het wachten geweest op laarzen dat gewoon niet besteld zijn...

To me, horses and freedom are synonymous.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie