Weet iemand een adresje waar ik een trailer met zijlader kan huren? Geen vrachtwagen(tje), echt een trailer.
Het is belangrijk dat het met zijlader is. Mijn paard heeft namelijk een gigantisch probleem met de trailer. Zodra de klep omhoog gaat raakt hij in paniek en doet er alles aan om de trailer uit te komen. Ik ben nu al een aantal maanden met een gedragstherapeut bezig dus er wordt aan gewerkt maar de angst zit zeer diep. Ook allerlei kruiden, druppels en smeersels in zijn neus zijn al geprobeerd. Waar zijn probleem vandaan komt weet ik niet, ik heb hem nog niet zolang en hij bleek dit probleem al te hebben toen ik hem kocht. De oude eigenaar heeft het helaas verzwegen, ze hebben hem gebracht onder het motto "We willen graag weten hoe hij terecht komt...".
Nu wil ik dan ook proberen hoe hij op een zijlader reageert. Ik wil eerst een trailer huren om te kijken of hij met een klep die niet van achter nadert wel rustig blijft. Als dit goed gaat zal ik er zeker één kopen, maar als hij ook bij deze in paniek raakt dan heb ik er niks aan. Ik heb namelijk al een goede trailer.
Alvast bedankt voor jullie reacties