Instructeur gezocht! Omgeving Tilburg

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

EvaaxGucci

Instructeur gezocht! Omgeving Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-16 21:24

Hoi hoi,

Laat ik maar meteen vertellen waar ik naar op zoek ben. :)
Een instructeur in de omgeving van Tilburg.
Ik ben een tijdje terug met mijn paard van stal veranderd, inmiddels is ze hier al redelijk gewend en willen we samen dus weer vol op aan de gang! Ik ben opzoek naar een instructeur die ons verder kan helpen op een dressuurmatige manier en aventoe een sprongetje is ook leuk! Mijn paard staat in Riel, ligt naast tilburg en we beschikken van een simpele buitenbak en een binnenbak.

Zelf ben ik 16 jaar en mijn paard is een eerlijke KWPN merrie.

Kent iemand misschien een instructeur in deze omgeving die op locatie privé-les wil geven? :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 14:41

Murphy is een zeer goede klassieke instructrice die bij jou op locatie wellicht kan en wil komen. Ze heeft het heel erg druk. Het beste kun je via haar profiel een email sturen, met de vraag of ze tijd heeft voor je. Want op Bokt is ze niet vaak.
Ik heb enorm veel van haar geleerd en heb inmiddels al 4 jaar geen les meer en kan nog steeds vooruit met mijn paardje ook al mis ik haar zeer. Zij is de beste instructrice die ik ooit gehad heb. Ze weet enorm veel en is super streng. Als je echt graag goed wil paard leren rijden kan ik haar je echt aanbevelen. Ik woonde in Rijen en bij mij kwam ze en volgens mij is Riel voor haar ook nog te doen.