Stalling Zoetermeer en/of omgeving

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JxFSV

Stalling Zoetermeer en/of omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-16 16:32

Hoi allemaal,

Na even rondgekeken te hebben op Bokt zag ik dat er een hoop (verouderde) toppics zijn over stallingsmogelijkheden in Zoetermeer en/of ongeving. Maar heb toch besloten er zelf ook een te starten.

Ik ben namelijk aan het nadenken over het aanschaffen van een eigen paard. Ik wik hiervoor wel weten wt dat mij gaat kosten, ik heb wel een idee maar niet de precieze prijzen. Ik vraag me daarom af of er mensen zijn die ervaringen hebben op stallen in en rondom Zoetermeer en mij dan ook kunnen vertellen wat dat kost per maand.

Dit zou mijn zoektocht heel erg helpen :)!!

Groetjesss

Christadk

Re: Stalling Zoetermeer en/of omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 16:39

Wat zoek je precies qua stalling? Je kan het zo gek maken als je zelf wil..van 175 tot 400 euro per maand.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 16:46

In deze regio kun je alle kanten op qua prijzen en faciliteiten, voor ieder wat wils. :D maar het blijft een dure regio.

Ik woon in Den Haag en sta bij De Groene Meer in Stompwijk, eind van het jaar verhuis ik naar Zoetermeer dus is het nog maar een kwartiertje met de auto. :D paardlief staat volpension, waarvan in de zomermaanden 24/7 op het land. Je kunt er ook voor kiezen hem in de nacht op stal te zetten. In de wintermaanden staan ze dagelijks in de paddock in groepen en verder krijgen ze goed ruwvoer. Ik ben er heel erg tevreden (paard ook) en hoef er niet meer weg. :)
Het is een grote stal maar ik maak het zelden druk mee. Ik was op zoek naar iets kleinschaligs omdat ik dat gewend was (max 10 paarden) maar uiteindelijk toch voor deze stal gegaan ivm de mogelijkheden voor weidegang en de faciliteiten.

JxFSV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-16 17:50

Christadk schreef:
Wat zoek je precies qua stalling? Je kan het zo gek maken als je zelf wil..van 175 tot 400 euro per maand.

Ik zoek een stal met een bak, binnen of buiten maakt niet veel uit. En toegang tot een weidegang in de zomer en paddock in de winter. Verder heb ik niet veel eisen :).

JxFSV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-16 17:52

Leo schreef:
In deze regio kun je alle kanten op qua prijzen en faciliteiten, voor ieder wat wils. :D maar het blijft een dure regio.

Ik woon in Den Haag en sta bij De Groene Meer in Stompwijk, eind van het jaar verhuis ik naar Zoetermeer dus is het nog maar een kwartiertje met de auto. :D paardlief staat volpension, waarvan in de zomermaanden 24/7 op het land. Je kunt er ook voor kiezen hem in de nacht op stal te zetten. In de wintermaanden staan ze dagelijks in de paddock in groepen en verder krijgen ze goed ruwvoer. Ik ben er heel erg tevreden (paard ook) en hoef er niet meer weg. :)
Het is een grote stal maar ik maak het zelden druk mee. Ik was op zoek naar iets kleinschaligs omdat ik dat gewend was (max 10 paarden) maar uiteindelijk toch voor deze stal gegaan ivm de mogelijkheden voor weidegang en de faciliteiten.

Die stal ken ik! Wat betaal je daar per maand als ik vragen mag? Klinkt heel leuk! Fijn dat jullie het ook naar je zin hebben :)