Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
AnnetteFlame schreef:Wij hadden onze trailer ook van van der horst. 3 jaar terug, eerste twee jaar laten onderhouden/keuren ook bij hen. Maar had er toch geen goed gevoel bij, dus op bokt gevraagd naar goede onderhoudsbedrijven in noord-holland. Wij naar het andere bedrijven, bleek de hele trailer verrot en te slecht om mee te rijden. Was dus een 2e hands van 2000 van van der horst maar we hebben er dus nog geen 3 jaar plezier van gehad
Karreman schreef:AnnetteFlame schreef:Wij hadden onze trailer ook van van der horst. 3 jaar terug, eerste twee jaar laten onderhouden/keuren ook bij hen. Maar had er toch geen goed gevoel bij, dus op bokt gevraagd naar goede onderhoudsbedrijven in noord-holland. Wij naar het andere bedrijven, bleek de hele trailer verrot en te slecht om mee te rijden. Was dus een 2e hands van 2000 van van der horst maar we hebben er dus nog geen 3 jaar plezier van gehad
Heb idd ook van dit soort verhalen over v d Horst uit montfoort gehoord![]()
Neem dit wel mee in je beslissing

AnnetteFlame schreef:Wij hadden onze trailer ook van van der horst. 3 jaar terug, eerste twee jaar laten onderhouden/keuren ook bij hen. Maar had er toch geen goed gevoel bij, dus op bokt gevraagd naar goede onderhoudsbedrijven in noord-holland. Wij naar het andere bedrijven, bleek de hele trailer verrot en te slecht om mee te rijden. Was dus een 2e hands van 2000 van van der horst maar we hebben er dus nog geen 3 jaar plezier van gehad
Jammer, want ze kwamen op mij erg kundig over. Shanel schreef:AnnetteFlame schreef:Wij hadden onze trailer ook van van der horst. 3 jaar terug, eerste twee jaar laten onderhouden/keuren ook bij hen. Maar had er toch geen goed gevoel bij, dus op bokt gevraagd naar goede onderhoudsbedrijven in noord-holland. Wij naar het andere bedrijven, bleek de hele trailer verrot en te slecht om mee te rijden. Was dus een 2e hands van 2000 van van der horst maar we hebben er dus nog geen 3 jaar plezier van gehad
Oei, goed om te weten. Ik wilde perse een ifor Williams en vd Horst kon de trailer voor de beste prijs leveren maar dan weet ik dat ik daar niet voor onderhoud moet gaanJammer, want ze kwamen op mij erg kundig over.