Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Marie111 schreef:Tip - plaats je oproep ook in "gezelig kletsen voor Flevolanders"
[HK] Gezellig kletsen voor flevolanders!
Aranel schreef:Als je het gevonden hebt laat je het dan even weten, dan verhuis ik net je mee
Ik vrees dat je niks gaat vinden wat aan al je eisen voldoet. Mijn paard gaat volgende maand naar een stal die aan veel van jouw eisen voldoet, alleen is er geen bos in de buurt helaas.
Ik denk dat Comfort stables in biddinghuizen het meest binnen jouw plaatje past
Barbet schreef:Goh lastig hoor.
Ik kom uit Elburg, dus in de omgeving waar je zoekt ben ik wel bekend maar ik zou zo niet weten wat aan al jullie eisen voldoet.
Als je de brug over gaat naar Elburg en in die omgeving zoekt, zit je wel op betere grond dan de poldergrond en mooiere uitrij routes.![]()
Waar mijn merrie staat is ook nog wel plek (particulier op een boerderij) maar niet alles wat je vraagt voldoet.
Marie111 schreef:Kijk eens in Swifterbant (fietsafstand van Dronten). In het topic "gezellig kletsen voor Flevolanders" kwam ik dit bericht tegen:
Wij hebben een stalletje in Swifterbant. Vriendin verhuurt daar een stal en vraagt €195,- vol pension. Hele jaar weidegang, mooie bosrijke omgeving. Verder alles wat je maar nodig hebt. Maar het is geen pensionstalling maar een privé stal. Maar wel een straat met allemaal van die stallen, echt super gezellig!
Reactie is geplaatst door Mendyh,
Aranel schreef:De stallen in omgeving Dronten die ik ken maar die ook niet helemaal aan je eisen voldoen:
Stobben stables. Buiten budget, weinig buiten geloof ik.
Boshoeve: 275 pm, bij het bos, veel buiten maar zonder voer en water.
Privé stal: binnen budget, bij het bos. Paar uur per dag buiten maar zonder voer.
Even wat gequote uit een ander topic:Marie111 schreef:Kijk eens in Swifterbant (fietsafstand van Dronten). In het topic "gezellig kletsen voor Flevolanders" kwam ik dit bericht tegen:
Wij hebben een stalletje in Swifterbant. Vriendin verhuurt daar een stal en vraagt €195,- vol pension. Hele jaar weidegang, mooie bosrijke omgeving. Verder alles wat je maar nodig hebt. Maar het is geen pensionstalling maar een privé stal. Maar wel een straat met allemaal van die stallen, echt super gezellig!
Reactie is geplaatst door Mendyh,
X_Butterfly schreef:Goedendag,
Samen met een vriendin ben ik opzoek naar een geschikte stalling voor onze 2 paarden. Een stal waar wij samen kunnen staan.
We zijn opzoek in de regio Dronten.
maar het mag ook richting Kampen/lelystad zijn.
Ook biddinghuizen/swifterbant is een optie. misschien Elburg ook nog afhankelijk van de reistijd. (max 20 min vanaf Dronten) V
wensenlijst:
- max €225,- per maand. 250
- inc. onbeperkt goed kwaliteit ruwvoer V
- inc. bodembedekking en mesten V
- inc. elke dag buiten (hoe meer hoe beter!) V
- zomers weidegang, bij voorkeur 24/7 en anders alleen snachts op stal. 's nachts op stal
- Rest van het jaar dagelijks buiten in paddocks, groepsverband, maar ook alleen moet mogelijk zijn. (bij voorkeur, hele dagen met ruwvoer en water) V allemaal een eigen paddock, 2 samen mogen ook in overleg
- inc. binnen en buiten zetten. V
- Goed gedraineerde buitenbak 20x40, (20x60 mag ook) hele jaar door goed te rijden met verlichting.V op extreme regenval na is de bak goed berijdbaar
- verlicht en gedraineerde longeerplek (mag ook de rijbaan wezen)V
- Uitrijmogelijkheden naar het bos (harde eis!) op 800 meter is het bos
- een stal, waar het netjes en opgeruimd is, waar het gezellig is onderling en bij voorkeur kleinschalig is. (mag ook bij iemand aan huis wezen op een boerderij) V Supergezellige, relaxte sfeer, altijd opgeruimd
- een ruime zadelkastV
- Ruime en lichte stallen (3x3 is prima, maar er moet minimaal 1 stal van 3x4 aanwezig zijn voor een 3e paard in de toekomst) V
- Wij nemen graag onze eigen hoefsmid mee. V
- Wij zoeken een stal waar iedereen les mag geven, dus geen vaste instructrice. V