Ik zoek een dierenarts die bij mij thuis een endoscopisch onderzoek aan de luchtwegen kan verrichten. Mijn eigen dierenarts kan dit niet. Heb al diverse dierenartsen/klinieken benaderd maar die doen het niet aan huis.
Ik woon in Oldebroek (Gelderland, onder Zwolle).
Wie kan mij helpen?
Daphne__
Geplaatst: 18-08-16 16:56
Mijn paarden staan in Oosterwolde en ik heb Dianne kersten als dierenarts. Zij doet ook endoscopisch onderzoek van de luchtwegen
Misschien dat dierenkliniek Emmeloord dat op locatie kan/wil doen? Zij hebben ook mobiele röntgenapparatuur. Wel heb je kans dat je buiten hun gebied zit dus dat je een bepaalde toeslag moet betalen.
Daphne__
Geplaatst: 18-08-16 17:44
judithM schreef:
Nee, zij is ook mijn dierenarts en zij doet het dus niet en heeft mij doorverwezen naar Heerde.
Oh, op haar site staat dat ze het wel doet, vandaar Maar zal dan oud zijn!
Ja klopt, heb ik contact mee gehad. Kwamen voorlopig niet in de buurt. Heeeel veel voorrijkosten in verhouding onderzoek, zou me niet kunnen schelen maar heb uiteindelijk een afspraak kunnen maken met emmeloord. Ze komen donderdag al! Bedankt voor het meedenken!
Jet
Geplaatst: 23-08-16 20:57
Wat goed dat Emmeloord donderdag al kan komen. Ik had niet direct gedacht dat die ook bij jou in de buurt aan huis komen. Succes ermee hoor!