Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Isapaardje schreef:Ik maak even van de gelegenheid gebruik om mijn vraag over de hippiade hier te stellen, omdat dit het enige topic erover is op dit moment
Misschien ook blonde vraag hoor, maar ben er nog nooit geweest.
Ik heb een kennis die mee mag rijden en wil naar haar gaan kijken. Maar kan nergens vinden wat de entree is van het evenement. Is het gratis, of alleen voor KNHS leden?
Isapaardje schreef:Ik maak even van de gelegenheid gebruik om mijn vraag over de hippiade hier te stellen, omdat dit het enige topic erover is op dit moment
Misschien ook blonde vraag hoor, maar ben er nog nooit geweest.
Ik heb een kennis die mee mag rijden en wil naar haar gaan kijken. Maar kan nergens vinden wat de entree is van het evenement. Is het gratis, of alleen voor KNHS leden?
christel0908 schreef:Net mail gekregen met uitleg, ingang en parking is gratis
Isapaardje schreef:christel0908 schreef:Net mail gekregen met uitleg, ingang en parking is gratis
Klopt wij zijn zaterdag al geweest naar het mennen.
Op het terrein zelf stonden trouwens naast de gebruikelijke trailers en stallen ook heel veel caravans en kampeertenten, dus ik vermoed dat je ook op het terrein kan/mag logeren.
, eigenlijk is alles daar tip top geregeld, maar door de late regiokampioenschappen weet je eigenlijk pas de maandag voor de wedstrijd of je een stal hebt voor de pony op het terrein en of er nog plaats is om te slapen, daardoor wou ik toch even bekijken of er nog andere opties waren.