Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
detos240 schreef:Hoi Pluisje,
Ik weet niet waar je woont? Ik geef hobbymatig les aan kinderen en heb pony's in de B-maat.
En ik weet niet hoe oud/ lang/ zwaar jij zelf bent?
En ik wil best wel een keertje een buitenritje met jullie maken!
Als je meer wilt weten graag even een PB sturen.
( ze heeft +- 20 jaar niet gereden en is erg angstig) maar dat ging goed, geen galop gedaan, had misschien wel gekund, maar durfde dat niet zo aan met haar. sterreke98 schreef:Is Les Chevaux niet wat? Veel verschillende paarden en heb zelfs mijn moeder op een paard kunnen krijgen( ze heeft +- 20 jaar niet gereden en is erg angstig) maar dat ging goed, geen galop gedaan, had misschien wel gekund, maar durfde dat niet zo aan met haar.
iirrssjjee schreef:sterreke98 schreef:Is Les Chevaux niet wat? Veel verschillende paarden en heb zelfs mijn moeder op een paard kunnen krijgen( ze heeft +- 20 jaar niet gereden en is erg angstig) maar dat ging goed, geen galop gedaan, had misschien wel gekund, maar durfde dat niet zo aan met haar.
Ik denk dat Les Chevaux geen optie is als ze in de buurt van Zuid-Holland wil....

voor wat ik nog weet zaten ze al wel behoorlijk vol maar misschien was dit alleen voor de wat meer gevorderde ritten.