Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Alleen kan het wel zijn dat Texel een beetje te ver weg is.
Danielleeee_ schreef:Ik ben pas op Texel geweest, heb daar een strandrit gemaakt bij manege Kikkert. De groepjes zijn daar klein (wij waren inclusief begeleidster met zes paarden), wat ik zelf wel erg fijn vond. Je kan aangeven wat voor paard je wilt. Ik zat zelf op een vlot dier, maar twee anderen in mijn groepje zaten op lieve fjorden. Ze vragen naar je ervaringen en voorkeur etc. Ik heb er goede ervaringen mee, de begeleidster was relaxed en wist waar ze mee bezig was.
Naar de Kikkert zit de Elzenhof. Hier heb ik niet gereden, maar wat ik daar heb gezien was een enorme groep van 18 mensen, een begeleider van ik gok 14/15 jaar. Verder heb ik niet gekeken, voor mij viel dit meteen af.
Maar met de Kikkert dus goede ervaringen.Alleen kan het wel zijn dat Texel een beetje te ver weg is.
Waar ik ook veel goede ervaringen over hoor, is Poelenburgh. Ik heb hier zelf nooit gereden, maar volgens mij is het wel een goede plek.
CarmenK schreef:Danielleeee_ schreef:Ik ben pas op Texel geweest, heb daar een strandrit gemaakt bij manege Kikkert. De groepjes zijn daar klein (wij waren inclusief begeleidster met zes paarden), wat ik zelf wel erg fijn vond. Je kan aangeven wat voor paard je wilt. Ik zat zelf op een vlot dier, maar twee anderen in mijn groepje zaten op lieve fjorden. Ze vragen naar je ervaringen en voorkeur etc. Ik heb er goede ervaringen mee, de begeleidster was relaxed en wist waar ze mee bezig was.
Naar de Kikkert zit de Elzenhof. Hier heb ik niet gereden, maar wat ik daar heb gezien was een enorme groep van 18 mensen, een begeleider van ik gok 14/15 jaar. Verder heb ik niet gekeken, voor mij viel dit meteen af.
Maar met de Kikkert dus goede ervaringen.Alleen kan het wel zijn dat Texel een beetje te ver weg is.
Waar ik ook veel goede ervaringen over hoor, is Poelenburgh. Ik heb hier zelf nooit gereden, maar volgens mij is het wel een goede plek.
bedankt voor de informatie ga gelijk kijken of het iets is voor ons.
NikkiDeKerf schreef:Ik heb juist erg goede ervaringen met de Elzenhof. Er werd in de bak al goed gekeken wie er wel of geen ervaring had, en in het bos alvast een galopje gemaakt waardoor mensen die eigenlijk het strand niet aankonden, door de tweede begeleidster werden meegenomen op bosrit. De rest van de groep gaat dan met de andere begeleiding door op strandrit. Leuke paarden, voor ieder wat wils. Ik gaf aan dat ik normaal van de snelle paarden ben en kreeg een wat pittgere Haflinger mee, maar alle paarden waren en leken betrouwbaar, en leken plezier in de rit te hebben. Dat laatste vind ik ook altijd wel fijn.
Wij hadden eerst bij de Kikkert aangeklopt maar die hadden helaas echt geen plek meer, maar waren wel enorm vriendelijk en meedenkend, dus wat dat betreft ook een hele fijne ervaring![]()
Jan Plezier hadden wij eigenlijk willen gaan, maar waren helaas vol, maar op Belgen lijkt me wel heel gaaf