hoefdsmid omgeving utrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xxpaaardje

hoefdsmid omgeving utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-16 17:32

hallo

even een vraagje gewoon even ter info

ik heb een hoefdsmid maar we moeten nog even kijken hoe die is. Want ik heb 4 jaar een anderen smid gehad wat echt een top hoefdsmid was. En we willen natuurlijk de nieuwe smid wel een kans geven. Maar ik vraag het toch even. Voor als het niet bevalt maar we moeten dus even kijken.

Hier mijn vraag

wie weet der een goede hoefdsmid het liefst die sport paarden doen.

in omgeving utrecht.

Ik heb een merrie die heel makkerlijk bij de smid is ze staat wel rond om op ijzers omdat ze gevoellig kan zijn op der voor hoeven. Dus het liefst een smid die dan nog plek heeft als het nodig is en een liefst een smid die binnen 2/3 dagen komt als der een ijzer af is. Want mijn paard kan echt niet een week op 3 schoenen lopen.

Gewoon even te info voor het geval nieuwe smid niet zal bevallen maar hij heeft me paard nog niet rondom gedaan hoor. Dus onthoud we willen 1st me eigen smid kijken of die bevalt en of klikt enzo. En of die zorgt dat me paard goed op der schoenen staat. Dus ik vraag alleen even info voor het geval dat al hoop ik dat het met deze smid gewoon lukt. Maar ben het alvast liever voor want als we het zouden doen dan willen we alvast wel iemand hebben dan dat we zouden zoeken als het laat is.

wwillemijn

Re: hoefdsmid omgeving utecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:44

Bas Reinhard is een topsmid. Altijd netjes bekappen en beslaan. Schoolt ook bij. En ben de enige bij ons op stal waarvan er nooit een ijzer af is. Zelfs niet toen m'n merrie 24/7 buiten stond en soms door flinke modder moest met de ijzers die er eigenlijk al af hadden gemoeten.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-16 17:52

wwillemijn schreef:
Bas Reinhard is een topsmid. Altijd netjes bekappen en beslaan. Schoolt ook bij. En ben de enige bij ons op stal waarvan er nooit een ijzer af is. Zelfs niet toen m'n merrie 24/7 buiten stond en soms door flinke modder moest met de ijzers die er eigenlijk al af hadden gemoeten.

oke dankje hou hem in me achterhoofd.

Gini

Re: hoefdsmid omgeving utecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 21:45

BEH > ED

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 14:52

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-16 18:25

Saaams schreef:
Tomas Meijers. Doet hier losse ijzers dezelfde dag nog. (Stalgenoot) pony laat haar ijzers altijd 8-10 keurig zitten.
https://m.facebook.com/hoefsmederijtoma ... asmeijers/

dankje zal hem in me achterhoofd houden denk dat mijn dat niet gaat reden in de zomer want haar hoeven groeien heel hart in de zomer 6 weken is in de zomer bij haar de max