GZ overnachting Duitsland tussen Neurenberg en Passau pony

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Andreeaa

GZ overnachting Duitsland tussen Neurenberg en Passau pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-16 17:41

Hallo,

Wegens emigratie zijn wij op zoek naar een plek waar we met onze pony en katten/konijnen kunnen overnachten.

Ik zoek:
- Weide of paddock (pony moet kunnen lopen staat al lang op de trailer dan)
- Eventueel iets van een blokhut waar we met 5 personen in kunnen slapen en waar ook onze katten en konijnen een nacht mogen verblijven.
- Niet heel ver van de snelweg af.

Als iemand een boer of manege in de buurt kent in de buurt kan ik daar ook even informeren of het mogelijk is om te overnachten.
Kan eventueel zelf draad/paaltjes en accu voor stroom meenemen.

Het makkelijks is dat wij op hetzelfde adres als mijn pony kunnen overnachten, maar als alleen de pony er kan staan zoeken wij voor ons zelf wel iets anders.

Google heb ik al zo een beetje afgezocht, maar kan in die richting niet echt iets vinden. Er valt wel veel te vinden net over de grens, maar dat zoek ik juist niet.

Bedankt voor de hulp alvast

pien_2010

Re: GZ overnachting Duitsland tussen Neurenberg en Passau pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 17:48

TAO → ED

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 17:49

Ik zou makelaars bellen rondom het gebied waar je wilt overnachten, als je de situatie uitlegt weten die vaak wel iets geschikt (soms gewoon omdat ze het perceel/object kennen, net verkocht, of nog te koop, of zelfs in eigendom). En ze hebben een groot netwerk in hun omgeving