Paddocks te huur op Ameland?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fabster

Paddocks te huur op Ameland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-16 17:00

Wij zijn nu op vakantie op Ameland, voor het tweede jaar alweer. Ik ga daar rijden met een kennis, die haar paarden dan mee neemt. Zelf zou ik ook heel graag mijn paard een keer mee nemen, dus was stiekem al aan bet kijken voor een vakantieadres voor het paard. Alleen kan ik alleen maar stal en wei vinden.

Die van mij staat thuis 24/7 in een paddock paradise met schuilstal. Dus ik wil haar niet op vakantie een week in een stal zetten. Maar aangezien ze IR met eczeem heeft, wil ik haar ook niet op het gras hebben. Ik ben dus op zoek naar een adres waar ze in een paddock kan, of een hele slechte wei net ultrakort gras en veel kale plekken (heb ik wel gezien, maar horen niet bij een pensionstal). En dan ook nog bij voorkeur aan de kant van Hollum.

Heeft iemand een idee?

pien_2010

Re: Paddocks te huur op Ameland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 19:36

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 19:40

Je zou bij rijstal Nella Dorien kunnen informeren? Die zit ook in Hollum en biedt weidegang aan. Misschien kun je daar iets regelen?

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-16 19:42

Ik ga de stallen die op internet staan inderdaad gewoon benaderen. Maar op hun website staat alleen stalling en weidegang. En dat is precies wat ik niet wil. Maar wie weet is er met bellen nog iets te regelen, inderdaad.