Instructie omgeving Utrecht gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ChiVet

Instructie omgeving Utrecht gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-16 14:44

Helaas was Google deze keer niet mijn best friend en heb ik toch maar besloten een topic aan te maken.
Ik heb sinds een maand of 2 een bijrijdpaard waar ik lekker mee aan de gang ben. Nu lopen we toch een beetje vast in het rijden en gezien ik het idee heb dat ik nu weet wat voor paard ik onder mijn billen heb, zou ik het fijn vinden om iemand te hebben die ons verder kan hebben. Ik ben erg bezig met rechtrichten en zou graag een instructrice of instructeur hebben die daar ook de focus op heeft liggen. Omdat ik student ben en al een bijdrage neerleg voor het paard, ligt mijn budget voor de lessen helaas maar rond de €20, wat dan ook meteen de keuze behoorlijk verkleind :')
Wie o wie kent/heeft ervaring met iemand die aan mijn eisen voldoet?

Edit: Paard staat in Groenekan :)

ChiVet

Re: Instructie omgeving Utrecht gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-16 07:47

Niemand die mij kan helpen?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 07:53

dubbel
Laatst bijgewerkt door Caira op 31-07-16 07:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 07:54

http://Www.samenpaard.nl daar staan vast instructeurs in jouw regio op. Of je moet er nog 3 bij elkaar krijgen dan kom ik jullie kant op, ik heb nog 2 verhuisde leerlingen daar die graag weer les zouden willen.

ChiVet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-16 08:26

Caira schreef:
http://Www.samenpaard.nl daar staan vast instructeurs in jouw regio op. Of je moet er nog 3 bij elkaar krijgen dan kom ik jullie kant op, ik heb nog 2 verhuisde leerlingen daar die graag weer les zouden willen.

Dankjewel, ik zal hier even kijken!