Stalling rondom Purmerend gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lisa_1234

Stalling rondom Purmerend gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-16 00:18

Ik ben opzoek naar een stalling in Purmerend of de Beemster (als het maar in de buurt is). Het liefste bij iemand aan huis die een paar stallen heeft en een buiten bak, of een pension stalling, als het maar geen manege is!
Het paard zelf is er nog niet en het kan nog wel even duren voor dat hij komt ook, maar al vast rond zoeken kon geen kwaad dacht ik (:
Nu blijkt het dus aardig lastig te zijn. Weten jullie misschien een paar goede stallen?

Snippergroen

Re: Stalling rondom Purmerend gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 05:31

Stallen genoeg! Wat zijn je precieze eisen en budget?

pien_2010

Re: Stalling rondom Purmerend gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 08:36

VSW → ED

lisa_1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-16 11:59

Negerzoen schreef:

In de zomer weide gang, buitenbak, als het kan natuurlijk binnenbak ook maar hoeft niet, longeerkraal, paddocks en ja dat de paarden worden gevoerd en zelf zou ik wel uit willen mesten.Ik weet zelf dus nog niet zulke specifieke dingen, aangezien het paard er nog niet is en ik niet weet wat dan het beste is
En de prijs is wel echt max 350 :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 14:17

lisa_1234 schreef:
Negerzoen schreef:

In de zomer weide gang, buitenbak, als het kan natuurlijk binnenbak ook maar hoeft niet, longeerkraal, paddocks en ja dat de paarden worden gevoerd en zelf zou ik wel uit willen mesten.Ik weet zelf dus nog niet zulke specifieke dingen, aangezien het paard er nog niet is en ik niet weet wat dan het beste is
En de prijs is wel echt max 350 :)

er is echt zat van dit te krijgen en zeker voor die prijs :)

ik kan een hele waslijst met stalnamen gaan opnoemen maar amders stuur je even een pb kunnen we dieper op details in gaan

Sucatie0912

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 05:07

Citaat:

ik kan een hele waslijst met stalnamen gaan opnoemen maar amders stuur je even een pb kunnen we dieper op details in gaan

Zou u die waslijst naar mij kunnen sturen met adressen? Ik ben momenteel aan het orienteren naar stallen in deze buurt.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 16:56

Sucatie0912 schreef:
Citaat:

Zou u die waslijst naar mij kunnen sturen met adressen? Ik ben momenteel aan het orienteren naar stallen in deze buurt.

weet je hoeveel typwerk dat is :+
Sorry daar heb ik echt geen tijd voor

stuur een pb met specifieke eisenlijst dan komt het dichter in de buurt