Mijn zus gaat voor 1 jaar naar het buitenland, dus wil ik graag iets leuks voor haar doen. Ze zou pas over een maand of 3 gaan, maar ze heeft nu een ticket kunnen krijgen en die is al voor volgende week. Niet echt veel tijd meer dus. Daarom wil ik graag iets doen als ze weer terug is. Ik vind het best wel moeilijk te bedenken, maar ik kwam op het idee om met z'n tweeën volgende zomer dan een mooie buitenrit/strandrit te paard te maken. Wij hebben beide zo'n 4-5 jaar geleden, echter zijn we beide ookal weer een aantal jaar geleden gestopt. Dus noem ik ons maar 'beginners'. Daarom zoek ik ook iets waarbij de paarden echt te vertrouwen zijn( in hoeverre je dieren kan vertrouwen natuurlijk). Wat ideaal zou zijn is als we van te voren een privéles op de paarden kunnen hebben om er weer in te komen voordat we echt naar buiten gaan. Kwa omgeving zou het strand heel gaaf zijn, of eventueel een heel mooi en groot buitengebied waar je goed kan rijden. Daarnaast vind ik het super belangrijk dat er goed met de paarden omgegaan word, dus een goed passend harnachement, geen ruk en pluk tafeleren, en geen paarden die het grootste gedeelte van de dag opgehokt worden.
Kom maar op met de suggestie's
En ze doen ook rustige ritten voor de beginnende ruiter of als je gewoon lekker van de omgeving wil genieten
Heb jij zelf ook goede ervaringen bij hun?