Online NH hulp gezocht

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

woepsie90

Online NH hulp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-16 01:02

Ik zoek iemand met verstand van Parelli/NH/vrijheidsdressuur, die mij met mijn nieuwe paard per mail kan helpen, bij wie ik terecht kan met vragen en om te overleggen :-).

Mijn vorige paard is na jaren blessures in 2014 ingeslapen. Ik heb dus al lang niet serieus gereden, wel buitenritten gemaakt.

Mijn nieuwe paard, nu 3 weken bij mij, is een jonge ruin en een ex racepaard (engels volbloed), op bepaalde momenten nog domibant, erg sensibel, vrolijk, eerlijk en ondeugend.

Beide hebben we geen NH ervaring, máár ik ben bereid heel veel tijd en moeite erin te stoppen en (zsm) rijden is niet mijn prioriteit! We moeten beide erg veel leren.

Doelen: boomloos, bitloos, op zit leren rijden, dubbele lijnen, bepaalde vd oefeningen (eventueel met clicker) en veilige buitenritten maken. Ik wil een relatie op basis van vertrouwen en vriendschap máár, ook leiderschap.

Wie wil deze uitdaging met mij aangaan :)? (Eventueel tegen kleine vergoeding)

------ Ik kan geen 1 op 1 lessen doen want ik woon niet in Nederland en heb in mijn land niemand kunnen vinden die mij aanspreekt. Zodoende deze oproep :)

MaritB

Re: Online NH hulp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 06:21

Hi!

Ik weet dat Anna de Winter van www.horselifelessons.com ook online coaching heeft gegeven.

Wellicht is dat iets voor je?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 07:25

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 09:01

Omdat je hier op zoek bent naar een ervaring met een dienst, verplaats ik je topic naar [ED] Ervaringen en Diensten. Je kan eventueel in dit topic: [VNA] Links naar topics buiten [VNA] 2015 de link van je topic plaatsen zodat men ook via die weg je topic kan vinden. :)

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-16 12:12

Amaryllis schreef:
Omdat je hier op zoek bent naar een ervaring met een dienst, verplaats ik je topic naar [ED] Ervaringen en Diensten. Je kan eventueel in dit topic: [VNA] Links naar topics buiten [VNA] 2015 de link van je topic plaatsen zodat men ook via die weg je topic kan vinden. :)

Oeps sorry! En dank je wel :)

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-16 18:04

Ik ben trouwens niet op zoek naar professionele diensten, maar gewoon naar iemand die het leuk vindt en zich er zelf ook in verdiept heeft voor haar paard.

Daarnaast heb ik niet echt een paardenvriendin, kan ik ook wel gebruiken :). Ben net naar Engeland verhuisd dus is best lastig soms, om te vinden wat ik zoek...

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-16 07:52

Heb ondertussen een volg topic over ons aangemaakt, zie rood onderschrift hieronder. Hopelijk lezen er wat ervaringsdeskundigen af en toe mee :o

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 12:30

Er zitten zat NH mensen in Engeland. Monty Roberts en Parelli hebben daar een opleiding lopen bijv. Daar kun je vast genoeg leerlingen van vinden en ook instructeurs.