Ervaring met Paard & Ring

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

M_V_1994

Ervaring met Paard & Ring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-16 18:34

Hi!
Ik had een vraagje.
Ik heb recentelijk een ring gekregen met paardenhaar van Paard & Ring.
Na twee dagen floepten er bij mij al gelijk twee haartjes uit. Gelukkig mocht ik hem terugsturen en maken ze het, maar ik vroeg me af of jullie toevallig ervaring hebben met sieranden van hun?
Ik vroeg me ook vooral af of je er inderdaad zo enorm voorzichtig mee moet zijn? Ik durf hem bijna niet aan te doen omdat ik bang ben dat hij dan beschadigd... maar hoe voorzichtig moet je er nou echt mee zijn?
Ben benieuwd naar jullie ervaringen en sieraden :)

Anoniem

Re: Ervaring met Paard & Ring

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 18:35

Ik heb 2 bedeltjes en een ring en die blijven echt heel netjes. Ik ben heel tevreden!

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 18:37

Ik heb een ring Waar het haar eigenlijk prima zit. Draag hem iedere dag, al ruim een jaar en nog geen problemen mee gehad! Ben er ook niet extreem voorzichtig mee moet ik eerlijk bekennen :=
Hopelijk gewoon pech, en gebeurt het niet opnieuw :)

M_V_1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-16 18:40

Iejoorr schreef:
Ik heb een ring Waar het haar eigenlijk prima zit. Draag hem iedere dag, al ruim een jaar en nog geen problemen mee gehad! Ben er ook niet extreem voorzichtig mee moet ik eerlijk bekennen :=

Haha ja hoop ik ook :) Hopelijk lijmt ze ze weer netjes vast en kan hij er dan weer mee door! Maar draag jij hem bijvoorbeeld ook naar stal of dat dan toch weer niet?

Lui_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 18:44

Ik heb een ring en een hanger er vandaan en die blijven heel netjes en draag ze iedere dag :)

M_V_1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-16 18:47

Lui_ schreef:
Ik heb een ring en een hanger er vandaan en die blijven heel netjes en draag ze iedere dag :)

En let jij dan ook extra op als je je handen wast enzo dat je 'm dan uit doet? Of valt dat 'niet in contact met water laten komen' wel mee?

Lui_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 18:59

Ik was er weleens mee af en gewoon met handen wassen heb ik hem ook om. Met douchen en in bad heb ik hem weleens om maar doe hem ook regelmatig af. Maar hij blijft netjes met contact in water. Mijn kettinghanger altijd om en ook die ziet er netjes uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 19:01

Ik laat zelf ook een ring maken van het haar van mijn geliefde meiden, maar je kan toch juist kiezen voor een soort hars laagje eroverheen als beschermlaag? Is dat dan geen optie voor jou ts?

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 19:07

ik heb een ring en ketting, nu beide een jaar, veel gedragen niks mis mee..

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 19:27

M_V_1994 schreef:
Iejoorr schreef:

Haha ja hoop ik ook :) Hopelijk lijmt ze ze weer netjes vast en kan hij er dan weer mee door! Maar draag jij hem bijvoorbeeld ook naar stal of dat dan toch weer niet?

In het begin niet, later wel steeds meer en ging eigenlijk prima. Nu met de zomermaanden heb ik hem aan een ketting, anders krijg ik hem savonds niet af :=

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 19:37