Huur paard en wagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Minimus

Huur paard en wagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-16 08:22

(Ik werd niet echt wijzer uit de zoekfunctie, mijn excuses als ik ergens overheen lees of dit niet goed staat)

Hallo bokkers!

Mijn moeder wordt in augustus dit jaar 50 en ik ben op zoek naar prijzen voor het huren van paard en wagen.

Plan A: Het is de bedoeling dat ze (mits het droog is) door mijn vader met paard en wagen (hij ment niet zelf, de koetsier doet dat haha!) opgehaald wordt bij de schoonheidssalon en er rondom en in het dorp, waar mijn moeder geboren, is een soort Trip down Memorylane gereden wordt. Ik zet dus in en om het dorp van allerlei borden neer op plekken waar mijn moeder vroeger veel geweest is, met stukjes tekst of foto's. De route is ongeveer 7,5km lang en je doet er ongeveer met een paard anderhalf uur over. Dat is alleen stappend. Ze zou dan opgehaald worden tegen de avond.

Plan B: Hetzelfde alleen dit plan treedt in werking als het te heet is voor een paard of keihard regent. Dan ga ik kijken of ik een mooie, klassieke auto regelen kan.

Ik heb geen idee wat de prijzen zijn voor het huren van paard en wagen en op internet kan ik het ook niet echt vinden. Ik moet namelijk weten met wat voor prijs ik rekening moet houden en of het niet gewoon goedkoper is om een auto te huren. Alleen zijn die prijzen zo schrikbarend duur dat ik hier even vraag: Wie weet hoeveel het ongeveer kost om een paard en wagen te huren. Dit mag ook per pb hoor als je liever niet hebt dat prijzen openbaar worden!

Groetjes!
Sanne

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 08:25

In welke omgeving zoek je wat? Ik zou de plaatselijke menclub even contacteren. Die weten vaak precies wie er met welke combinatie ment en wie zich te huur aanbied.
Dan heb je ook kans dat het gratis is omdat mensen het gewoon leuk vinden om te doen.

Van prijzen heb ik zelf verder geen idee. Ligt aan omgeving. Ik ken er van 10 maar ook 50 euro per uur

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-16 08:52

Bedankt voor je reactie!

Ik woon in de omgeving van Nijmegen. Helaas is er hier in de buurt geen menvereniging -O- Je kunt wel menlessen nemen bij de manege hier en van hun wacht ik nog op antwoord op mijn email :) Ik zie ze wel eens rijden met paard en wagen met groepen, dus wie weet.

Edit: Zij gaan die datum op vakantie, zojuist bericht gehad. Iemand die nog iets weet?

pien_2010

Re: Huur paard en wagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 12:41