camping achterhoek omgeving Vorden/Lochem/Ruurlo

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

eveline_B

camping achterhoek omgeving Vorden/Lochem/Ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-16 20:01

Wie weet er een camping in de omgeving van Vorden/Lochem/Ruurlo waar het leuk is voor kinderen in de kleuterleeftijd. (genoeg andere kinderen en wat speeltoestellen/zand/waterpomp e.d.) Het zou mooi zijn als er een eigen paard mee kan. Alleen weidegang is voldoende. De voorkeur gaat uit naar een kleinere camping.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 20:03

Camping de Goldberg in Vorden: http://www.degoldberg.nl/nl/. Zijn wij vorig jaar geweest met paard, en dochter van toen 5 jaar oud. We hebben een leuke vakantie gehad.

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-16 22:01

Leuk om te horen. Hun website had ik al bekeken en dat ziet er hartstikke goed uit. De ervaringen die ik tegenkwam op internet zijn wat wisselend. Wel overwegend positief.

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 22:07

De vrolijk in Laren
Of de vetweide in Almen.

Oeps over je paard heen gelezen. In Almen is waarschijnlijk wel iets te regelen voor je paard.

Ik weet dat er in Laren een vakantiestalling voor je paard is bij Gausha losrecht paard.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 22:11

Je moet geen 5 sterren camping verwachten. Maar het zijn aardige mensen, en het is een prachtige plek. Stalling is rustiek/antiek (het is een hele oude boerderij). De weides zijn heel ruim. Ons paard had in zijn eentje echt een gigantische wei. De dieren worden prima verzorgd. Wij hoefden bijvoorbeeld niks aan de stal te doen, werd dagelijks gemest. Ook voeren deed de campingeigenaar, ivm de rust/onrust op stal. Je kan er terecht voor een hapje en een drankje in de kantine/restaurant. Er zit een speeltuintje bij. Leuk genoeg voor kinderen in de kleuterleeftijd. Toiletgebouw is super netjes. Vooral de kinderbadkamer en familiedouches zijn erg fijn en handig met kleine kinderen.

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 22:13

Hoe belangrijk is het paard? Ik heb al wat jaartjes geleden jaren achter elkaar met mijn ouders in Ruurlo gestaan. Moet even denken hoe de camping heette.
Ik denk dat daar geen paard mee kan, maar als kind was het geweldig! Ik was alleen dus te klein om me atm de naam en evt paarden in de buurt te herinneren...

pien_2010

Re: camping achterhoek omgeving Vorden/Lochem/Ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 09:22

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 09:47

Wij zijn 2 jaar geleden met paard en kinders naar camping hietkamp in laren geweest. James kon daar mooi staan. Werd binnen en buiten gezet, gevoerd en stal werd gedaan. En achter de camping dook je zo kilometers het bos in!