Goeie vraag, ik volg even! Heb hier nog wat ouder spul liggen dat best naar een goed thuis kan, maar het is eigenlijk niet echt de moeite waard meer. Nog prima spul, maar het ziet er niet meer zo sjiek uit
Ben ik ook benieuwd naar, tegenwoordig verkopen veel ruiterwinkels trouwens ook tweedehands spullen. Misschien is dit ook een optie? Anders heel veel succes met zoeken
Bij de paardenkamp in Soest kun je paardenspullen brengen. Ze verkopen de spullen in hun winkeltje en de opbrengst komt ten goede aan de bejaarde paarden op de paardenkamp
In hoogerheide zit volgens mij een soort kringloopwinkel voor paardenspul. Je brengt er je spullen, overlegt wat jij wil hebben qua prijs en binnen welk termijn, de rest doen zij. Durf alleen even niet te zeggen hoe de winkel heet.
Anoniem
Geplaatst: 13-07-16 20:54
Mayca schreef:
Krijg ik niks verkocht want moet opgehaald worden (heb geen internet bankieren) dus heb daarom liever een winkel.
Je kan kijken of er bij jou in de buurt een 'jouwmarktkraam' is. Daar kun je een kraam huren en je spullen verkopen
MarlindeRooz
Geplaatst: 13-07-16 20:55
Mayca schreef:
Krijg ik niks verkocht want moet opgehaald worden (heb geen internet bankieren) dus heb daarom liever een winkel.
Ik zou dan internetbankieren regelen of je ouders vragen.
Op fasebook hebben we de weggeefhoek voor in de buurt.
pien_2010
Geplaatst: 13-07-16 21:03
Moderatoropmerking:
Dit topic hoort thuis op ED. Dat betekent dat vanaf hier alle posts moeten voldoen aan [ED] Regels en richtlijnen [ED] Ervaringen en Diensten . Op ED wordt namelijk strenger gemodereerd dus lees even goed de regels en richtlijnen.
In Maurik, Deil en Tiel zitten winkels waar je je spullen kunt brengen en dan vrkopen ze het voor je. Je krijgt echter pas geld als het verkocht is en bij iedere winkel zijn er voorwaarden. Zoiets zal ook vast verder wel in NL te vinden zijn.
Je kunt ze afgeven aan stichting het olde manegepeerd. De opbrengst komt dan ten goede aan de uitgewerkte manegepaarden die daar hun pensioen mogen doorbrengen.