Paardrijden op Terschelling

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lynnnijhuis

Paardrijden op Terschelling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-16 23:38

Hai! Ik wil met mijn vriendinnen een rit maken op Terschelling deze vakantie. 2 vriendinnen kunnen wel paardrijden en 3 zijn er onervaren. Dus we willen graag in 2 groepen beginners en gevorderd.
Welke verhuur raden jullie aan en waarom? Wat mag je daar wel en niet en wat doe je voor namelijk tijdens de rit(stap draaf of gallopeer je vooral?) en waar is het? (Bos , duinen , strand?)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Paardrijden op Terschelling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 09:21

Marie111

Re: Paardrijden op Terschelling

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 17:40

Ik zou zeggen ga naar Rijpaardenverhuur Lok in Formerum (halverwege het eiland).

www.rijpaardenverhuurlok.nl

Ze hebben stap-drafritten met voor de liefhebbers (dan wordt de groep even gesplitst) een galopje in het bos. Deze ritten zijn in bos en in de duinen. Heel geschikt voor beginners.

Ze hebben ook strandritten voor gevorderden. Dan ga je in rengalop over strand. Om er te komen ga je stappen en draven door bos en duin (heen en terug).

Paarden en harnachement ziet er altijd goed verzorgd uit. Aardige mensen en goede begeleiding. Verschillende soorten paarden.