Ik ga met vriendinnen van mij deze zomer op een paardrijvakantie. Dus ben nu opzoek naar paardrijkleding. Weet iemand misschien een adresje/website waar ze voor een beetje goedkoop prijsje paardrijbroeken, en kleding verkopen? voornamelijk een broek en laarzen. ik ben daar dus echt naar opzoek maar vindt het niet echt. En paardrijden in een spijkerbroek vind ik echt niet prettig.
Bij de tentenkamp bij de epplejeck heb je nu ook goedkope rij kleding. Wel alleen op woensdag en donderdag.
laraxXxemma
Geplaatst: 10-07-16 19:07
denk wel aan prijs-kwaliteit, ik ben zelf niet erg te spreken over decathlon. Prima om in te beginnen, of voor manege lessen maar dagelijks rijden is niet ideaal. Lekker op marktplaats rondkijken wat er in je buurt te vinden is!
hoefnageltje
Geplaatst: 10-07-16 19:09
prugelpiet schreef:
Welkoop
Of Boerenbond
stefje
Geplaatst: 10-07-16 19:12
De Decathlon hield het bij mij verbazingwekkend goed: ik heb er een aantal zomers vrijwel dagelijks mee gereden (ik had de katoenen, die zijn meestal zelfs minder sterk dan mengstoffen).
Weet niet waar je woont, maar bij de paardenkamp in Soest verkopen ze rijbroeken, laarzen en caps ( tweedehands maar wel schoon en heel) voor een leuke prijs ( lees echt goedkoop). Je steunt dan ook gelijk de paardenkamp.