Zoals de titel al zegt: ik ben op zoek naar een winkel/particulier die interesse heeft in tweedehands paardenspullen. Ik wil ze wel direct verkopen; niet pas geld krijgen als een koper zich meldt.
Voorkeur gaat uit naar regio Amsterdam. Andere locaties in het land mogen ook worden aangeboden. Ik kom zelden in Friesland, Drenthe, Zeeland of Limburg.
Zoeken via Google leverde me vooral zoekresultaten op van jaren geleden. Ik ben dan ook erg benieuwd naar winkels/particulieren die tegenwoordig spullen aannemen.
Piaffe ruitersport in kuinre. Hun kopen je spullen op voor een bedrag en verkopen het weer. Je krijgt dan wel een tegoedbon voor in de winkel te besteden ipv contant geld
_coquette_
Geplaatst: 10-07-16 09:22
Hier heb je Op de Bok. Maar zit in Kapelle (Zeeland) dus iets uit de richting En krijg je ook pas geld als iemand het gekocht heeft.
cissy
Geplaatst: 10-07-16 12:15
Zullen niet veel winkels zijn die 2e hands innemen en gelijk geld geven. Hier zitten er een paar in de omgeving. Eentje geeft 60% van jouw verkoopprijs. Een andere geeft tegoedbon van hun eigen winkel en weer andere neemt 10% commissie. Maar allemaal pas na verkoop van je artikelen..