GZ Stalling met groepshuisvesting Apeldoorn/Arnhem/Zutphen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamflower

GZ Stalling met groepshuisvesting Apeldoorn/Arnhem/Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-16 13:38

Voor een collega van mij ben ik op zoek naar een stalling voor haar 5 jarige merrie.

Het gaat om een stal waar het paard all-in verzorgd word, het paard word niet bereden oid.
Het idee is een soort opfok, maar dan voor een 5 jarige.
Liefst zoveel mogelijk buiten tussen sociale soortgenoten, met schuilmogelijkheden en voldoende toezicht en evt. bijvoeding.

regio: Apeldoorn, Zutphen, Arnhem.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 13:51

Ik weet wel een plek in klarenbeek? Staat hij zomers 24 uur buiten, winters snachts op stal. Mocht ze erg slecht weer hebben voorspeld gaan ze lekker naar binnen met hooi. Ze hebben ook opfokstallen, waar de oudjes wel is samen in staan id winter. Er staat 2 oudjes met pension en vaak jonge paarden in de groep. Dus genoeg rust en evt speelkamaraden. All in, dacht 200 pm

Marita

Re: GZ Stalling met groepshuisvesting Apeldoorn/Arnhem/Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 16:00

Een superplek daarvoor is pferdehof Montferland, in Elten (D) vlakbij Beek. Net over de grens bij Zevenaar. Altijd in de groep, in de zomer op zeer grote weides, in de winter bij stal met grote winterweide. Zeer goede stalhouder, rust in de paardengroep en super accomodatie. Geen paard ooit hoefbevangen, zeer goed voerbeleid. Stalhouder spreekt goed nederlands en is zeer betrouwbaar. Heb er zelf jaren met veel plezier gestaan (en mijn paard ook!).

Albert

Re: GZ Stalling met groepshuisvesting Apeldoorn/Arnhem/Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 22:51