Pensionstal of stal bij particulier regio Apeldoorn

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

emilie

Pensionstal of stal bij particulier regio Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-16 13:29

Ik heb de zoekfunctie ook al gebruikt en kom dan wat topics tegen, maar ze zijn allemaal al wel wat ouder, daarom toch nog een nieuw topic. Ik ben op zoek naar een plek voor mijn paard in de regio Apeldoorn, dit mag een pensionstal zijn, maar ik ben ook zeker geinteresseerd in een plek bij een particulier. Ik ben een betrouwbare en nette klant, ruim altijd alles op, veeg netjes aan etc. Mijn paard is een 6 jarige merrie, zeer sociaal naar paard en mens, braaf met voeren/verplaatsen etc.

Heb uiteraard wat eisen aan een stal, waarbij sommige dingen echt harde eisen zijn en andere iets minder:
- in de zomer hele dagen buiten en ook in de winter elke dag een aantal uren naar buiten (paddock/wei, stapmolen is geen optie als vervanger)
- binnen en buiten zetten aan de hand
- binnen en buiten zetten door stal gedaan
- in groepsverband buiten, niet alleen!
- (minstens) 2x per dag ruwvoer (mag uiteraard afwijken als ze op gras staan)
- ruime stallen, liefst groter dan 3x3
- voorkeur voor stro als bodembedekker
- goede buitenbak met (beetje) verlichting zodat er in de winter ook te rijden is na 17u.
- alle dagen open (een uitzondering met kerst/nieuwjaar o.i.d. is okee, maar geen vaste sluitingsdag in de week)
- grote voorkeur voor kleinschalig
- kantine oid absoluut niet nodig
- voorkeur voor gemakkelijk het bos/oid in kunnen gaan
- max 300 euro all-in

Mandy73_unes

Re: Pensionstal of stal bij particulier regio Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 14:27

Stal buitenvaassen, te Vaassen. Is 20 min vanaf Apeldoorn. Super stal. Voldoet aan heel veel eisen (soms nog beter) 20x60 rijbak...altijd buiten (s' nachts op stal) zomer in de wei. Is midden op de Veluwe (20 min met trailer) en het voordeel is dat je dan elke x naar een ander stukje kunt rijden. Kijk maar eens op de site. Www.paardenboxverhuur.nl

emilie

Re: Pensionstal of stal bij particulier regio Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-16 15:00

Bedankt. Ik heb contact met de mensen van buitenvaassen en plan een bezoekje aan die stal :)