Stalling gezocht omgeving Ingen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Grietje_1

Stalling gezocht omgeving Ingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-16 20:28

Mocht de vraag niet goed staan, zou deze dan verplaatst kunnen worden?

Wij zijn aan het kijken om richting de Betuwe te verhuizen. Nog niets op het oog, dus exacte plaats weet ik nog niet. :o
Kan iemand mij helpen aan goede stallen in de omgeving?

Wij zijn dressuur ruiters en willen het gehele jaar kunnen trainen. Paard moet het hele jaar dagelijks wel een paar uurtjes buiten komen. In de winter paddock, geen probleem. Als er een binnenbak aanwezig is, is dit zeker een pré.

Ik hoop dat er mensen zijn, die mij kunnen helpen. Dank alvast.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 03-08-16 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: op verzoek van TS plaats Zoelen veranderd in Ingen.

Diddykong

Re: Stalling gezocht omgeving Zoelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:09

Leuk, alvast welkom in de leukste regio van Nederland ;)
Je hebt stal Vink in Zoelen. Volgens mij is dat heel geschikt voor je, ik sta er zelf niet en kan ook geen mening geven over de sfeer, maar daar zou ik gaan kijken als ik jou was. Zover ik begrepen heb van een stalgenoot kwamen ze daar ook de hele zomer op de wei.

Grietje_1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-16 06:44

Dank je wel dittaswart voor je vriendelijke berichtje.
Weet je of Stal Vink ook een site heeft? Kan deze niet vinden namelijk.

Meerdere mensen met ideeën? Ik weet, je hebt maar een goede stal nodig. Maar even wat vergelijken is wel fijn.

Diddykong

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 22:27

Ik kan wel eens rondvragen voor je, ik sta zelf op een hele kleine pensionstal met enkel een buitenbak. Dit is in Varik. Paarden komen wel dagelijks 6 uur buiten in de winter en de zomer langer en weidegang. Maar voor fanatiek dressuur rijden wil je denk ik een betere bak. De Prinsessenhof in Ophemert kan ik ook aanraden, onze rijvereniging maakt gebruik van de bak daar. Hele lieve mensen en een super eb en vloed bak,en dagelijks weidegang/paddock. Geen binnenbak. Maar omdat het zo klein is, hebben ze vaak geen plek, op dit moment niet zover ik weet. Maar ik weet natuurlijk niet op welke termijn je verhuist. In Neerijnen zit de paardensprong. Ik weet niet zeker of ze pensionstalling verhuren. Maar hun buitenbak <3 Ik heb daar een paar keer wedstrijd gereden. Echt heel mooi. En een binnenbak is er ook.
En stal Vos in Wadenoijen heb je ook nog. Maar volgens mij hebben alle stallen hier geen eigen website, ik kan het zelf ook niet vinden :?

Grietje_1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-16 13:42

Vandaag ons voorlopig koopcontract getekend, van ons nieuwe huis in Ingen. Dus het zoeken naar een nieuwe stal kan echt beginnen *\o/*

Diddykong

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 15:28

Gefeliciteerd! En succes met je zoekzocht. Wanneer verhuis je?

Grietje_1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-16 19:51

Dank je wel. Halverwege oktober verhuizen wij die kant op, paard dus ook. Dus wel ook beginnen met kijken.

Grietje_1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-16 18:51

Zal van de week even een lijstje maken en rond bellen. Hopelijk volgende week even kijken.
Vind het wel lastig omdat wij niet uit de buurt komen :o

Maar genoeg buiten, desnoods winter in de paddock, is echt belangrijk. Paard is 4 jaar, dus moet ook zelf lekker bewegen. Wij willen wel heel erg graag ook een binnenbak, zodat wij het hele jaar goed kunnen trainen.

Grietje_1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-16 08:08

Kan iemand wat meer informatie geven van HC De Lingebrug in Zoelen?
Komen de paarden daar zomers en s winters buiten?