Stalling omgeving Castricum/Uitgeest/Limmen/Heiloo/Egmond

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Odetje92

Stalling omgeving Castricum/Uitgeest/Limmen/Heiloo/Egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-16 21:07

Per half augustus verhuis ik naar Limmen en ben ik druk zoekende naar stalling, in de zoekfunctie vind ik enkel wat oudere topics en op google of marktplaats alleen de grotere, commerciële pensionstallen, iets wat niet bij mij en mijn paard past.

De eisen:
-Veel naar buiten
-Veel/goed ruwvoer
-Wasplaats
-Fatsoenlijke buitenbak(verlichting is een dikke plus)
-Kleinschalig
-Mogelijkheid om trailer te stallen

Ik werk fulltime, dus binnen/buiten zetten is fijn. Zelf voer klaar zetten/mesten is bijv geen probleem.

Verder vind ik het helemaal niet erg om aan de oostkant van deze dorpen te zitten, ik ben in het bezit van trailer en auto, dus even met de trailer naar bos en strand is geen probleem. Verder rij ik met mijn draver recreatief en vind ik het zonde om te betalen voor faciliteiten die ik niet gebruik. Liever iets basics waar mijn paard happy is, dan de luxe voor mijzelf.

Wie of wie heeft de gouden tip voor dat leuke, niet te dure, kleinschalige adresje waar mijn paard in goede handen is?
Laatst bijgewerkt door Odetje92 op 04-07-16 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Gladijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 21:17

Hmmm, je hebt stal onderwater op de vennewatersweg. De 10 hovenhoeve in Bakkum, in Egmond binnen zitten meerdere stallen, stal geluk bijv... En op de heilooer zeeweg zit een stal aan het begin bij Willem de waard. Je hebt stal de wit die zit ook in Egmond. Op de hoeverweg richting Alkmaar vanuit Egmond zitten meerdere stallen, stal Valkering aan het begin en stal cobra iets verder! In Heiloo zit ook Sprenkeling op de hoge weg. Pffff zoveel om op te noemen. Als ik jou was zou ik op een mooie dag eens alle 3 de dorpen een mooie toeristische route uitkiezen en overal waar paarden staan eens aankloppen, dan ben je het beste af denk ik! Heel veel succes met zoeken! +:)+

Edit: en wellicht richting Uitgeest zoeken? Ik weet dat er naast de a9 meerdere stallen zijn, volgens mij word er net 1 gebouwd die heet pensionstal Uitgeest. En als je vanuit Limmen richting Egmond Binnen rijdt met de auto kom je ook langs een stal met pension, ziet er goed uit en de bak wordt goed onderhouden! Nogmaals succes
Laatst bijgewerkt door Gladijs op 04-07-16 21:22, in het totaal 2 keer bewerkt

Odetje92

Re: Stalling omgeving Castricum/Uitgeest/Limmen/Heiloo/Egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-16 21:21

Haha dacht net hetzelfde, heb uitgeest ook in de titel gezet ;)

Gladijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 21:24

Ja ik sta zelf op de uitgeesterweg bij mensen thuis, moet wel veel zelf doen maar dat is het dan ook wel waard. Er is heeeeeel veel te vinden:)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 22:28

Gladijs schreef:
Edit: en wellicht richting Uitgeest zoeken? Ik weet dat er naast de a9 meerdere stallen zijn, volgens mij word er net 1 gebouwd die heet pensionstal Uitgeest. En als je vanuit Limmen richting Egmond Binnen rijdt met de auto kom je ook langs een stal met pension, ziet er goed uit en de bak wordt goed onderhouden! Nogmaals succes

Idd karin Winter van pensionstal uitgeest. er worden momenteel nieuwe boxen gebouwd. Echt een stal die de moeite waard is even te bezichtigen ;)

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-16 22:43

Ojajoh schreef:
Gladijs schreef:

Idd karin Winter van pensionstal uitgeest. er worden momenteel nieuwe boxen gebouwd. Echt een stal die de moeite waard is even te bezichtigen ;)

Ik rij er regelmatig langs en naar mijn gevoel te groots, ik zoek echt iets kleinschaligers met minder poes pas. Vind ze tevens flink aan de prijs.
Ik heb hier in het noorden de paarden thuis staan, dus een grote pension stal is voor ons een te groot contrast

Stal de Nesse in Limmen ga ik binnenkort wel bezichtigen

Gladijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 08:13

Ow ja de nesse is ook echt een super leuke stal! En lekker dichtbij de rijvereniging

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 06:05

De oude stalvalkering is leuk, vanaf Alkmaar richting Egmond en dan gelijk links. Ze zijn nog aan het verbouwen maar het ziet er leuk en knap uit.

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-16 14:51

Caira schreef:
De oude stalvalkering is leuk, vanaf Alkmaar richting Egmond en dan gelijk links. Ze zijn nog aan het verbouwen maar het ziet er leuk en knap uit.

Hoe groot is die stal? :)

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 17:11

Ik geloof dat er nu 6 of 7 paardjes staan