Vakantiehuis met stallen aan zee

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HannahHolema

Vakantiehuis met stallen aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-16 11:21

Ik zou graag met onze paarden voor een weekje of midweek naar de zee gaan. Weet iemand een leuk, goed vakantiehuisje of zoiets waar we kunnen verblijven. Er zou plaats moeten zijn voor de paarden om bij het vakantiehuisje te stallen. Dus een wei en stallen is een must. Liefst dicht bij de zee. We zouden met 5 mensen zijn en 5 paarden. Stallen zelf uitmesten en paarden zelf etengeven is geen probleem. *D

Celine_Famke

Re: Vakantiehuis met stallen aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 11:32

In Camperduin heb je vakantiehuisjes en stallen/paddocks/weiland op het erf! Ben daar toen ook op vakantie geweest met m'n paard. Was echt praktisch naast het strand!

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 11:37

Ride by the sea in zeeland heeft verschillende accomodaties en plaats voor je paard. Je zit zo op het strand, ik was super tevreden over mijn verblijf daar.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 11:43

HannahHolema

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-16 11:46

Bedankt! :) ik zal het meteen eens opzoeken!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 21:00

Houd alleen wel in de gaten dat je op veel plaatsen langs de kust tot 1 oktober ( of zelfs 31 oktober) tussen 9 uur 's ochtends en 7 uur 's avonds niet het strand op mag. Met mooi weer is het 's avonds erg druk met andere strandbezoekers, dus dan zou je eigenlijk steeds vroeg op pad moeten met je paard.
www.kustgids.nl/stranden geeft een redelijk overzicht van die tijden met paarden op het strand.

HannahHolema

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-16 09:06

Bedankt voor de informatie! Dat wist ik inderdaat nog niet. :)